ייעוץ מקצועי
יחס חם ואישי
0

אין מוצרים בסל הקניות.

השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

    טיפול בדיכאון ללא תרופות

    דיכאון הינה מחלה נפוצה המגיעה ברמות חומרה שונות. ישנו דיכאון קליני הנחשב לחמור וסוג של הפרעה נפשית המאפיינת במיני תסמינים שונים כמו – מצב רוח ירוד שאליו מתלווים חרדות, חוסר תיאבון, הערכה עצמית נמוכה, חוסר מרץ, אובדן חשק לפעילות חברתית, הפרעות שינה, חוסר תיאבון או אכילה מופרזת, ירידה בזיכרון בריכוז ובעיקר פגיעה משמעותית באיכות החיים ובתפקוד היומיומי. ישנם דיכאונות  המתמשכים זמן רב וישנם דיכאונות המתמשכים תקופות קצרות לרוב כשבועיים שלוש, כאשר ההבדל בניהם הוא רמת החומרה של הדיכאון המשתנות מאדם לאדם. במין סוגי הדיכאונות השונים ניתן למצוא את הבאים; דיכאון מז’ורי, מצב דיכאוני מז’ורי או אפיזודה דיכאונית מז’ורית ועוד מיני רבים.

    כיום ניתן למצוא טיפולים שונים בדיכאונות, חלקם מבוססים על הרפואה הקונבנציונלית המציעה תרופות שונות אשר מכילות לרוב חומרים שונים שלא תמיד בריאים לגוף האדם, ולכן רבים נעזרים באופציה השנייה שהיא – טיפול טבעי בדיכאון שיכול להיות באמצעות שיטות שונות המתבססות על טיפול בדיכאון ללא תרופות.

    האפשרויות לטיפול בדיכאונות טבעיים 

    שינוי תזונה 

    מחקרים רבים גילו כי הרגלי תזונה בריאים יכולים למגר את תופעת הדיכאון, מה גם שאנשים האוכלים מאכלים בריאים לוקים פחות בדיכאון ביחס לאנשים שאינם שומרים על תזונה בריאה ואוכלים מאכלים הכוללים מזונות מעובדים, מטוגנים, מלאים בסוכר וכו’. דבר נוסף, אנשים אשר לוקים בדיכאון חשים צורך לפצות את עצמם על המצב בו הם נתונים ואוכלים מאכלים לא בריאים, ולכן שינוי בתזונה יכול לחולל מהפך.

    טיפולים קוגניטיביים 

    כיום, ניתן למצוא טיפולים קוגניטיביים אשר זכו להצלחה מסחררת בתחום.

    טיפולים אלו נועדו כדי לשנות את דפוס החשיבה של הלוקים בדיכאון, בעצם לזהות את הדפוסים השליליים ולשנות אותם לדפוסים חיוביים. השינויים בדפוסי החשיבה אשר עוברים מטופלים הלוקים בדיכאון מאפשרים להם לשפר את מצב הרוח ולהגיע להישגים טובים יותר.

    טיפולי הרפיה ורפואה משלימה 

    בהרפיה היא טיפול טבעי בדיכאון המאפשרת למטופל להגביר את המודעות שלו ולהשתלט על מצבי לחץ הנובעים עקב הדיכאון.

    טיפולים אלה יעילים לאנשים החווים דיכאון בשל לחץ נפשי או כתוצאה משינוי מסוים בחיים כמו – גירושין, מוות של אדם קרוב וכו’.

    הרפיה מורידה את הסטרס ומשפיעה על המוליכים הכימיים במוח וגורמת להרגשה רגועה יותר.

    טיפולים אלה משלבים מגוון טיפולים היעילים להרגעה כמו – דמיון מודרך, דיקור סיני, הרפיית מתח השרירים, קצב נשימה מסוים ועוד.

    כמו כן, הרפואה המשלימה והטבעית מציעה תוספי מזון היעילים להרגעת הגוף, אולם כדאי לשלב את טיפולים אלה עם טיפולים קוגניטיביים.

    אם כך, נראה כי יש לא מעט טיפולים טבעיים לדיכאון, ולכן טרם תחילת הטיפול הקונבנציונלי מומלץ להיעזר בטיפולים טבעיים אשר זוכים להצלחה גדולה בארץ ובעלות כמו טיפולים קוגניטיביים שהם המומלצים ביותר ונחשבים לקצרים יחסית ביחס לאחרים.

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      ליצירת קשר

      השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר
      כניסה לחנות
      חברות שיווק אינטרנטי חברות שיווק אינטרנטי