ייעוץ מקצועי
יחס חם ואישי
0

אין מוצרים בסל הקניות.

השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

    גוף בריא בכל ימות השנה בעזרת צמחי מרפא

    חיזוק המערכת החיסונית באמצעות צמחי מרפא:

    החורף נחשב לעונה לא קלה לגוף, מזג האוויר הלא יציב, שהות מרובה במקומות סגורים ולעיתים לא מאוורים, מקשים על המערכת החיסונית. אך, חיזוק מערכת החיסונית חשובה לא רק בעונה זו.

    הפתרון? גוף בריא בכל ימות השנה

    התקררות, שפעת ושאר מחלות, אינן נחלתה הבלעדית של עונת החורף, ומופיעות בכל ימות השנה.

    הדרך הטובה ביותר להפחית ואף למנוע, היא קיום אורח חיים בריא. רובנו לא מודעים מספיק לחשיבות התזונה, פעילות גופנית ותוספי מזון, אלו חיוניים למערכת החיסונית העובדת קשה יותר בעונת החורף.

    בריאות גופנו נמצאת בשליטתנו הבלעדית, אנו מחליטים מה להכניס לגופנו וכיצד להפעילו, גוף בריא וחזק יעמוד בצורה אופטימלית כנגד חיידקים ווירוסים, לא רק בחורף, אלא בכל ימות השנה.

    תוספי תזונה חיוניים – חיזוק המערכת החיסונית

    סדר היום של רובנו הוא לחוץ ומונע מאיתנו לאכול ארוחות מסודרות ומאוזנות, כך נוצר מצב בו הגוף לא מקבל את כל אבני הבניין החיוניים לפעילות בריאה ותקינה.

    ידוע מכבר שחוסרים תזונתיים עלולים לגרום לכך שחיידקים ווירוסים יהפכו אלימים יותר, לכן הנה כמה תוספי תזונה נחוצים על מנת לחזק את גופכם.

    • ויטמין A – מגן מהדבקה ועוזר לשלמות הריריות המצפות את המערכות השונות בגוף, כמו גם את תאי הציפוי שמגינים מפני חדירת חיידקים ווירוסים.
    • ויטמין 6  – B תורם לכל פעילויות החיסון בתאים הלבנים שבבלוטת הטימוס.
    • ויטמין 12  – B נחוץ מאוד למערכת העצבים, אחראי לניקוי רעלים, ולהתמודדות הגוך עם תירכת כימיקליים ורעלים ממזון מעובד, אלכוהול וסיגריות.
    • ויטמין C –  נוגד חמצון חזק החיוני להגנה על הגוף, תורם לשלמות הרקמות שמגינות מפני חדירה, נטרול חומרי זיהום. הוא תורם ליעילות בליעת הפולשים, ואף משמש כאנטי היסטמין טבעי, אשר עשוי לסייע להפחתת תסמיני אלרגיה. אין ספק כי זהו סופר ויטמין בעל חשיבות עליונה למערכת החיסונית.
    • ויטמין D – בעל השפעה מהותית על רמות הסידן והזרחן שבגופנו. לעומת ויטמנים אחרים, ניתן לקבל ויטמין D מחשיפה לשמש, אך כמובן שבחורף אנו נחשפים פחות לאור השמש.
    • חיידקים פרוביוטיים –  חיידקים ידידותיים המסייעים למעי הגס ובשיפור תהליכי עיכול והתמודדות עם חיידקים החודקים לגוף דרך מערכת זו. פרוביוטיקה מעוררת את התגובה החיסונית, ומומלצת במיוחד תחת השפעת אנטיביוטיקה.
    • מינרלים כמו ברזל, אבץ, סלניום, כמו גם תמציות עלים, יעילים מאוד לגופנו ועוזרים לו להתמודד עם עונת החורף.
    • חשוב להתייעץ עם רופא או רוקח על מנת שיתאים עבורך את הטיפול המתאים ביותר.

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      ליצירת קשר

      השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר
      כניסה לחנות
      חברות שיווק אינטרנטי חברות שיווק אינטרנטי