ייעוץ מקצועי
יחס חם ואישי
0

אין מוצרים בסל הקניות.

השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

    חומרים טבעיים המיטיבים עם הגוף

    בשנים האחרונות הולכת ועולה המודעות בקרב הציבור הרחב לכך שחלק לא מבוטל מהתרופות אותן אנחנו צורכים דרך קבע עלולות במקרים מסוימים לעולל לנו יותר נזק מתועלת. הביקורת העיקרית המופנית כלפי יצרני התרופות ומשווקי התרופות היא שמדובר על תעשייה מסחרית לכל דבר שהאינטרס המרכזי העומד מאחוריה הוא להביא לכך שכמה שיותר תרופות תימכרנה מדי שנה ללא קשר של ממש לצורך בהן. בעקבות כך אנחנו עדים לפופולאריות הרבה שזוכה לה תחום הרפואה המשלימה. כיום יותר ויותר אנשים עוברים לעשות שימוש בחומרים טבעיים שעושים חסד עם הגוף ושהשימוש בהם לא כרוך בתופעות לוואי.

    מה כל כך רע בתרופות?

    על מנת להבין מה כל כך רע בתרופות צריך להבין את המנגנון שבו עובדת תעשיית התרופות המודרנית. ראשית יש להבין כי מהרגע שבו עולה הרעיון לייצר תרופה מסוימת ועד שהיא משווקת בסופו של דבר לצרכנים עוברות בין חמש לחמש עשרה שנה. במהלך הזמן הזה מושקעים מיליארדים של דולרים ונערכים אינספור ניסויים ומטבע הדברים בסופו של דבר המשקיעים מעוניינים לקבל את הכסף שהשקיעו חזרה.

    לפיכך אם תשימו לב, הרוב המוחלט של התרופות שמשווקות לציבור הרחב בימינו לא מיועדות להביא להחלמה ממחלה. תחת זאת הן אמורות להפוך את המחלה לעניין כרוני שאנחנו חיים עמו פחות או יותר בשלום. למעשה הרוב המוחלט של התרופות שמשווקות בימינו הן תרופות שמיועדות לטיפול במחלות כרוניות כמו למשל תרופות לאיזון רמות השומנים בדם, תרופות להורדת לחץ דם, תרופות לסוכרת ועוד. אפילו התרופות שמיועדות היום עבור ציבור חולי האיידס בסך הכול הפכו את המחלה ממחלה קטלנית חשוכת מרפא למחלה כרונית שניתן לחיות עמה כל עוד טורחים ליטול מדי יום קוקטייל של מספר תרופות שונות שכמובן עולות לא מעט כסף.

    המרדף אחר החומרים הטבעיים

    בניגוד לתעשיית התרופות הקונבנציונאליות, תעשיית התרופות הטבעיות דוגלת בחיפוש מתמיד אחר חומרים טבעיים שניתן להפיק מהטבע. מדובר על חומרים שונים שנוצרו במהלך ההיסטוריה שלצורך ההפקה שלהם לא נדרשו שנות מחקר ארוכות ורבות. החומרים הטבעיים שמיועדים לטיפול במחלות שונות ובמצבים רפואיים שונים מובילים לפחות תופעות לוואי, עלותם נמוכה יותר מהתרופות הקונבנציונאליות וכן במקרים רבים הם מאפשרים להביא לריפוי מלא ולא נצרכים באופן כרוני.

    דוגמא לחומר טבעי שמיטיב עם הגוף

    דוגמא לחומר טבעי ומופלא שמופק בתהליך טבעי ושכבר ידוע לאנושות מזה אלפי שנים הוא חומר שנקרא מומיו. הוא נוצר על סדקים בסלעי מערות ובתקרות של מערות ונקווה בצורת טיפות מיוחדות. הטיפות מורכבות מלמעלה מחמישים עד מאה יסודות אורגניים שונים במשך של בין חמש מאות לאלף שנה. מדובר על אחת מהתרופות המורכבות ביותר בטבע שרק לאחרונה זוכה לתהודה של ממש בקרב הקהילה הרפואית המערבית וזאת בעקבות שורה של מחקרים מדעיים שבחנו את ההשפעה המיטיבה של המומיו על מגוון רחב של מחלות.

    בין היתר המומיו תורם לחיזוק העצמות של החולים באוסטיאופורוזיס, ליצירה מואצת של גלד בקרב פצועים או לאחר ניתוחים, להפחתת מדדי דלקת, לחיזוק החניכיים, לריפוי של כיב תריסריון או כיב קיבה ועוד.

    רוצים לדעת עוד על טיפול בצמחי מרפא לחצו כאן >>

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      ליצירת קשר

      השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר
      כניסה לחנות
      חברות שיווק אינטרנטי חברות שיווק אינטרנטי