ייעוץ מקצועי
יחס חם ואישי
0

אין מוצרים בסל הקניות.

השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

    טיפולים באמצעות תמציות צמחים – מתי יוכלו לסייע?

    המגמה בעולם הבריאות בשנים האחרונות הינה חזרה לשימוש ברפואה המשלימה, תוך שימוש בטכניקות שונות מהאיור וודה, הרפואה הסינית, הרפואה היפנית ועוד. אחת הסיבות היא העלייה בתופעות כרוניות, מחלות חדשות של כאב, ובעיות אורטופדיות שונות אשר לא ניתן לפתור ע”י שימוש ברפואה קונבנציונאלית, ומצריכים עזרה בהורדת הכאב.

    דוגמא לבעיה נפוצה מאוד, בספורטאים במיוחד, אך גם לאנשים באופן כללי היא דלקת בגיד אכילס. בעיה נפוצה זו הופכת לעיתים לכרונית וחוזרת שוב ושוב לאחר גירוי קל של האזור. נעליים לא מותאמות, שינוי סביבת עבודה או הליכה לא בריאה, אלו הם רק חלק מהגורמים שיכולים להפעיל את הדלקת ולעורר כאב. במקרים אלו שימוש חכם בתמציות צמחים ייעודיות יכול להקל על הכאב, ואף לטפל בדלקת בגיד אכילס עצמה, בנוסף גם לעזור לגוף לחדש את הרקמות בצורה בריאה ואורגנית. היתרון המובהק של תמציות הצמחים במקרים מסוג זה הוא העובדה כי שימוש נכון ומאוזן בתמציות אלו לא יעשה כל נזק לגוף, בעוד שהשימוש בתרופות המערביות גובה לעיתים קרובות מחיר גבוהה מהכבד, הכליות, מערכת העיכול, ומהתחושה הכללית שלנו.

    הטיפול במעי רגיז

    אחת מהתופעות המודרניות וחשוכות המרפא שהופכת לנפוצה יותר ויותר הינה בעיית המעי הרגיז. טיפול במעי רגיז בצורה קונבנציונאלית ע”י רפואה מערבית נחשב מאתגר מאוד. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שהרפואה המערבית פשוט לא יודעת עדיין להגדיר במדויק מהו המנגנון העומד מאחורי תופעה זו, שהיא בעצם מגוון תופעות שונות שהוכנסו תחת ההגדרה של “מעי רגיז”. ברפואות משלימות שונות, לדוגמת הרפואה הסינית, ניתן לזהות כל תופעה ומופע של הבעיה באופן אינדיווידואלי, כפי שהמטופל המסוים מציג, ולהתאים את הטיפול למטופל. דבר זה לא מתאפשר באופן שכזה בטיפול המערבי באופן כללי, ובעיקר בתופעה כמו המעי הרגיז, ולכן אין זה פלא שרבים פונים לעזרה למטפלים המשלימים ולתרופות הטבעיות בצורת תמצית צמחים ועשבים.

    על נשירת שיער ותמציות הצמחים

    עוד תופעה נפוצה מאוד בימינו הינה תופעת הנשירה המוקדמת או הנשירה המהירה. רבים מתלוננים בשלב מוקדם של החיים על אובדן שיער, נשירה מרובה והקרחה בגיל צעיר. הסיבה הראשונה והנפוצה ביותר לפי הרפואה המערבית הינה הגנטיקה. כלומר, אם יש לך קרחת במשפחה, ישנו סיכוי סביר שגם אתה תקריח. ובכל זאת נשים וגברים מקריחים בטרם עת וללא קשר למצב השיער במשפחה, כאשר החשודים העיקריים כאחראים לתופעות אלו הם התזונה הלקויה והחסרה, אורח החיים המודרני והלחוץ, והזיהום של המים והאוויר.

    נשירת השיער לרוב הינה מראה למה שמתרחש במערכות אחרות בגוף, שכן השיער בפני עצמו אין בו חשיבות גדולה לתפקוד התקין של הגוף. ובכל זאת, בעיקר בגלל המוסכמות החברתיות, רבים לוקחים את הבעיה לרופא המשפחה שלהם, ומוצאים את עצמם עם מרשם לתרופה זו או אחרת שיכולה באמת לסכן את הכבד שלהם. השימוש בתמציות צמחים לצורך טיפול בנשירת שיער הוא יעיל, פשוט, לא יקר ונטול סיכונים.

    רוצים לדעת עוד על טיפול בצמחי מרפא לחצו כאן >>

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      ליצירת קשר

      השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר
      כניסה לחנות
      חברות שיווק אינטרנטי חברות שיווק אינטרנטי