ייעוץ מקצועי
יחס חם ואישי
0

אין מוצרים בסל הקניות.

השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

    טיפול טבעי בתולעים אצל ילדים

    מרבית הילדים בגילאי הגן יסבלו במהלך חייהם לפחות פעם אחת בתופעה הלא נעימה של תולעים במערכת העיכול. התופעה הלא נעימה עלולה להתבטא בכאבי בטן, שלשולים ועצירות, אך הדבר שהכי מציק לקטנטנים היא תחושת אי הנוחות שיכולה להתלוות להופעת התולעים. הסיבה להופעת התולעים לא קשורה בדרך כלל להיגיינה בלבד, אלא גם לעובדה כי המערכת החיסונית של הילדים חלשה וכמוה גם מערכת העיכול. הטפילים שורדים בקלות בתוך מערכת העיכול שעדיין לא התייצבה וחשיפה לארגזי החול עם צואת חיות ובילויים בגני השעשועים שלא תמיד עומדים בדרישות ההיגיינה הופכים את התופעה לשגורה במיוחד בחודשי הקיץ החמים, במהלכם לטפילים יש את המצע הטוב ביותר להתפתחות. על מנת לטפל בבעיה, מומלץ ליישם מספר טיפים בסיסיים בבית ולפנות לרפואה הסינית שמציעה מגוון פתרונות איכותיים שעשויים מחומרים טבעיים.

    אילו מוצרים יסייעו לטפל בבעיה?

    התזונה הנכונה עליה יש להקפיד בתקופה זו, צריכה לכלול מזונות טריים ככל האפשר וכמות מספקת של הסיבים התזונתיים. שיבולת שועל חיטה מלאה וסובין יאזנו את כמות החיידקים הטובים ויסייעו בנטרול הבעיה. הימנעות מממתקים שעלולים לעודד את היווצרות הטפילים, תסייע גם כן בהשגת החלמה מהירה יותר. המומחים גם ממליצים להוריד את כמות הבשר שהילד אוכל, מכיוון שהעיכול האיטי שהוא מייצר מהווה מצע המעודד את המשך היווצרות הטפילים. בנוסף לכך קיימים היום בשוק מגוון רחב של מוצרים טבעיים עבור טיפול בתולעים שכדאי לכלול אותם בשגרת היום יום עד להעלמת הבעיה. מוצרים אלה נרקחים על ידי מומחים לרפואה אלטרנטיבית ונמכרים בדרך כלל בבתי הטבע. מוצרי טבע הללו אינם פוגעים במעיים של הילד ואינם מעוררים תופעות לוואי בלתי רצויות כמו התרופות.

    כיצד אתם יכולים לסייע לילד להבריא

    על מנת לחזק את ההשפעה של הטיפול בתולעים ולעודד את תהליך ההבראה מבלי לצרוך תרופות, גם אתם בתור הורים חייבים להירתם למשימה ולספק לילד את הסביבה ההיגיינית ביותר ואת צריכת מוצרי המזון הנכונים שיסייעו לו להחלים מהר יותר. שטיפת הידיים לפני כל ארוחה הכרחית בזמן הטיפול בתולעים וכמו כן גם הימנעות מגירוד באזור הטוסיק והקפדה על שטיפות רבות של האזור ובמיוחד לאחר כל יציאה. בנוסף לכך, מומלץ לצרוך שום אורגנו וגרעיני דלעת שמסייעים בטיפול בבעיה. שמן שום ואלוורה הם תמציות טבעיות שמאפשרות להשיג החלמה מלאה ולקצר את משך הטיפול וגם פפאיה ושזיף. על מנת לעודד את הילד לצרוך את מוצרי המזון הללו חשוב להכיר את דרכי ההכנה המתאימים לילד וגם לשלב אותם יחד עם תרופה טבעית או טיפולים אלטרנטיביים שיחזקו את המערכת החיסונית ויסייעו למערכת העיכול להילחם בטפילים.

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      ליצירת קשר

      השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר
      כניסה לחנות
      חברות שיווק אינטרנטי חברות שיווק אינטרנטי