ייעוץ מקצועי
יחס חם ואישי
0

אין מוצרים בסל הקניות.

השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

    טיפול בצמחי מרפא

    הטיפול באמצעות צמחי מרפא

    הרפואה המערבית הקונבנציונאלית, קיימת שיטת טיפול שונה, כאשר הכוונה היא לצמחי מרפא. בעבר, כל התרופות התבססו על צמחי מרפא. לעיתים הן מהוות תחליף מצוין לתרופות המודרניות יותר.

    הטבע כגורם מרפא

    בימים עברו, שיטת הטיפול העיקרית בתחלואים שונים נסמכה על תרופות טבעיות בלבד. מדובר בתקופות קדומות ביותר, ובאמצעות הצמחים הללו ניתן היה לטפל בחולים ולרפא מגוון מחלות. כיום אנשים רבים גרים בערים גדולות ומתועשות. לעומת זאת, לפני מאות שנים, הם התגוררו לא הרחק מהטבע, וכך גם מצאו צמחים שונים בעלי סגולות מרפא. במהלך השנים, אנשים השכילו להבין כי ערכם של צמחי המרפא בטיפול במחלות הוא רב, ונעשה בהם יותר ויותר שימוש, גם בעולם המערבי.

    למי ולאילו מחלות מיועדים צמחי מרפא?

    אף על פי שמדובר בצמחי מרפא, נדרש ידע רפואי והשימוש בהם מתפתח כל העת, בד בבד עם התרופות הקונבנציונאליות. צמחי מרפא מתאימים לבני כל הגילאים, והם מיועדים למגוון רחב של מחלות. בתקופות קדומות יותר היו קיימות אך ורק תרופות שהתבססו על צמחי מרפא, וכיום הנטייה היא לשלב אותן עם התרופות העשויות מכימיקלים. אין האחת סותרת את השנייה.

    תרופות צמחי מרפא מקלות כאבים שונים, הן אפקטיביות במצבים נפשיים שונים כגון דיכאון או חרדות, ביכולתן לנקות את הגוף מרעלים, הן מחזקות את המערכת החיסונית, הן יכולות להוות תחליף מצוין לתרופות מרשם רופא או שניתן להפחית את כמותן ולעשות שימוש גם בתרופות מצמחים. הן גם יעילות במצבים בהם אנשים נוטלים מספר רב של תרופות, אלה גורמות לתופעות לוואי לא מעטות, וכך ניתן להחליף לפחות חלק מהן בצמחי מרפא.

    מה אומרים המחקרים?

    במהלך השנים, נחקרו צמחי המרפא, ונמצא כי הם אכן יעילים לטיפול במחלות שונות. ישנן תרופות קונבנציונאליות שכלל אינן מסייעות לסובלים מתחלואים כאלה ואחרים, ובהחלט ניתן להחליפן בתרופות טבעיות. ישנם אף אנשים הטוענים שתרופות טבעיות, ביכולתן למנוע הופעת סרטן. כמו כן, הן יעילות לסובלים ממחלות עור שונות – כל זאת הוכח במחקרים.

    מידע על עברן של התרופות

    בעבר, תוארו במקורות שונים סוגי מחלות וצוין כיצד ניתן לטפל בהן באמצעות צמחים. בנוסף, ישנם לא מעט ספרים שנכתבו לפני מאות שנים העוסקים ברפואה המתבססת על צמחים, תוך כדי הגדרתם, מיונם ופירוט הנוגע להשפעותיהם. בספרים הללו נמצא מידע מפורט באשר לשילוב בין צמחי מרפא שונים.

    בניגוד לתרופות המודרניות, את צמחי המרפא ניסו על בני אדם ולא על בעלי חיים. כיום ניתן למצוא מעל 5,000 תרופות טבעיות המיועדות לתחלואים רבים. מכיוון שמקור התרופות הוא מהמזרח הרחוק, היה מי שדאג לתרגם ספרים לשפות זרות, עם כל האינפורמציה הנחוצה בנושא זה. כך בדיוק העולם המערבי התוודע לרפואה האלטרנטיבית. גם בישראל שיטת טיפול זו תפסה תאוצה, ובלא מעט בתי מרקחת וחנויות טבע אפשר למצוא תרופות טבעיות המבוססות בין היתר על צמחי מרפא הגדלים בישראל.

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      ליצירת קשר

      השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר
      כניסה לחנות
      חברות שיווק אינטרנטי חברות שיווק אינטרנטי