ייעוץ מקצועי
יחס חם ואישי
0

אין מוצרים בסל הקניות.

השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

    טיפול טבעי עבור צרידות כרונית

    צרידות כרונית היא תופעה מוכרת וידועה הגורמת עוגמת נפש לאלפי אנשים מדי יום. התופעה מתבטאת בקול חרוך וסדוק, במנעד חלש יחסית עד בלתי נשמע, בתסכול כתוצאה מחוסר הבנה של הסביבה ומקושי בתקשורת ואף בפגיעה מורכבת יותר במקום העבודה, זוגיות, חיי החבר ועוד.

    הרצון לטפל בתופעה ולשפר את איכות החיים מובנית מאליה אך דורשת כוחות ואמצעים גדולים ביותר, זאת משום שתופעת הצרידות הכרונית אינה פשוטה לטיפול.

    יבלות, פטריות ותופעות אחרות

    אנשים שקולם הוא עבודתם כמו מורים וגננות, קריינים ואנשי שידור, זמרים או שחקנים ואנשי במה אחרים סובלים לא פעם מתופעת הצרידות הכרונית לאחר תקופה מסויימת של מאמץ בלתי מבוקר. הצרידות יכולה להופיע בשל נפיחות ובצקת באיזור מיתרי הקול, יבלות או פטרייה שהתייבשה בדיוק על גבי המיתרים ומונעת את התזוזה הבריאה שלהם וכן מתופעות אחרות כמו דלקות, וירוסים ועוד.

    תרומתה של קלינאית התקשורת

    בעזרת קלינאית תקשורת ניתן ללמוד כיצד לעשות שימוש נכון במיתרי הקול, כיצד לנשום תוך כדי הדיבור, מתי ובאיזה תדירות יש להרטיב את הגרון על מנת להחליק את היובש המצטבר באזור מיתרי הקול, כיצד להגות נכון כל הברה מבלי לאמץ אותם ועוד. קלינאית התקשורת יודעת להגדיר היטב את הפעולות הללו ולתרגל יחד עם מטופליה את הדרך הנכונה לפעול גם במקרים בהם הצרידות כבר הופיעה.

    כמובן שעל מנת להצליח בטיפול של קלינאית תקשורת יש לשלול קודם לכן ממצאים פתולוגיים אחרים כמו גידולים או יבלות גדולות אותם יש להסיר רק באמצעות הליך כירורגי.

    שלב ההתערבות הכירורגית

    לא מעט אנשים מגיעים למצב בו ההתערבות הכירורגית במקרה של צרידות כרונית הינה בלתי נמנעת. מדובר באנשים שהצרידות גורמת להם עוגמת נפש גדולה וכן סכנה בריאותית אחרת לאבד את קולם לחלוטין בשל הפגיעה האנושה במיתרי הקול.

    התייעצות עם מומחה אף אוזן גרון היא שתקבע בסופו של דבר מה תהיה הפרוצדורה הנכונה ביותר עבור אלו.

    רוצים לדעת עוד על טיפול בצמחי מרפא לחצו כאן >>

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      ליצירת קשר

      השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר
      כניסה לחנות
      חברות שיווק אינטרנטי חברות שיווק אינטרנטי