ייעוץ מקצועי
יחס חם ואישי
0

אין מוצרים בסל הקניות.

השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

    טיפול טבעי תומך לתסמיני הפרקינסון

    מחלת הפרקינסון היא מחלה ניוונית שמקורה במערכת העצבים. על פי רוב פורצת המחלה בגילאים מתקדמים (57 ומעלה) אך היא בהחלט עלולה להופיע גם בגילאי ההתבגרות ולעיתים אף בילדות. תחילת המחלה באה לידי ביטוי ברעד של אחת מכפות הידיים (PILL ROLLING TREMOR) אשר פוחת במהלך תנועה ומתגבר דווקא בשעות המנוחה. על חולי הפרקינסון להקפיד לישון היטב ולהימנע ממצבים מלחיצים הגורמים באופן ישיר להחמרת הרעד והתפתחות המחלה. רבים מחולי הפרקינסון סובלים מפגיעה חמורה באיכות החיים ועל מנת למזער את הידרדרות המחלה ולהפיק את איכות החיים הגבוהה ביותר ביחס למצב, יש לשנות ולסגל הרגלי חיים חדשים.

    טיפול בפרקינסון

    הרפואה הקונבנציונאלית מאפשרת לחולי הפרקינסון לקבל טיפול תרופתי לשיפור המצב ומזעור הקשיים הכרוכים במחלה אך לצד הטיפול הקונבנציונאלי כדאי לכל חולה לבסס לעצמו טיפול טבעי משלים או תומך בכדי לשפר את איכות חייו ולהתמודד עם המחלה. אם בשנים עברו נטו החולים במחלת הפרקינסון בפרט וחולים במחלות מגוונות בכלל לפנות אל הרפואה הקונבנציונאלית בלבד, הרי שבעידן הנוכחי שילוב הרפואה המשלימה לרבות נטורופתיה ועוד, הפכה למשמעותית וחיונית בהתמודדות עם מחלות מגוונות. טיפול תומך במחלת פרקינסון יכול להתחיל מפעילות גופנית, דרך תזונה נכונה ומתאימה למצב ועד נטילת תוספות וויטמינים במהלך היום יום.

    תוספי תזונה

    אחד הכשלים בחולי פרקינסון הוא חוסר בדופאמין האחראי על העברה עצבית במוח ונקשר באופן ישיר לשליטה בתנועות הגוף. בכדי לשפר את המצב, יש ליטול תוספי תזונה אשר לוקחים חלק פעיל ביצירה תקינה של הדופמין. עוד בקרב חולי הפרקינסון ניתנים תוספי תזונה המהווים תחליף לאנטי אוקסידנטים. גם תמציות המופקות מצמחי מרפא עתידות לסייע לחולים באמצעות ניקויי הגוף מהרעלים המתרכזים בו בין היתר נוגדי חימצון ושומנים. החולים נוטים לסבול מעצירויות ולשם כך נכון שיעשירו את הגוף בסיבים המסייעים למערכת העיכול תוך שתייה מרובה. תרכובת תרופות ותמציות טבעיות עתידים למלא את הגוף באנטיאוקסידנטים אשר מונעים תהליכים רדיקלים חופשיים שגורמים להרס בתאי המוח. באמצעות התרכובות ניתן לבצע ניקוי יסודי של הרקמות ולסלק את המתכות הרעילות.

    פעילות גופנית

    במקביל לתרכובות של התרופות הטבעיות על חולי הפרקינסון להקפיד ולבצע פעילות גופנית במהלך היום יום. ככל שפעילות גופנית תתבצע באופן קבוע ורציף, כך ניתן יהיה לשפר את איכות החיים לעיתים באופן משמעותי. בכדי להתאים את התרכובות הטבעיות, יש לגשת למומחים בתחום ולא להישמע להמלצות בלבד משום שלכל אדם בהתאם לנתונים האישיים שלו, יותאמו התרכובות. על כל חולה לבצע בדיקות תקופתיות ולאמוד את החוסר בגוף בכדי להתאים את המינונים הנכונים להמשך הדרך. אף על פי שהתמציות הינן טבעיות, אל לכם לקבוע לעצמכם את המינונים אלא יש להישמע למטפל ולהנחיותיו המדוייקות, רק כך האפקטיביות תהיה מקסימאלית.

    רוצים לדעת עוד על טיפול בצמחי מרפא לחצו כאן >>

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      ליצירת קשר

      השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר
      כניסה לחנות
      חברות שיווק אינטרנטי חברות שיווק אינטרנטי