ייעוץ מקצועי
יחס חם ואישי
0

אין מוצרים בסל הקניות.

השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

    טיפול בהפרעות קשב וריכוז

    הפרעות קשב וריכוז הפכו בעשור האחרון למגפה של ממש. לרוע המזל הרפואה המערבית לא באמת מצליחה להתמודד עם האתגר הכרוך בטיפול בהפרעות האלו וכתוצאה מכך מיליוני ילדים כמו גם מבוגרים נאלצים להתחיל במשטר תרופתי שגורם להם ללא מעט תופעות לוואי. התרופה הפופולרית והנפוצה ביותר שנרשמת לסובלים מהפרעות קשב וריכוז נקראת ריטלין והשימוש בה בדומה לשימוש ברוב התרופות הקונבנציונליות כרוך במגוון רחב של תופעות לוואי.

    בין היתר, התרופה גורמת לבעיות שינה חמורות, להאצת קצב הדופק, לשינויים קיצוניים במצב הרוח, להתנהגות אפאטית, לעצבנות ורגזנות ועוד. כתוצאה מהשימוש בריטלין ילדים שבעבר היו מלאי חיים הפכו לילדים רדומים וחסרי עניין בסביבתם, מבוגרים שבעבר חשו תשוקה גדולה לחיים איבדו עניין באהבות הגדולות שלהם ובאופן כללי אין ספק שהתרופה שמוגדרת כתרופה נרקוטית נרשמת ליותר מדי מטופלים בקלות רבה מדי.

    הפתרון הטבעי

    החדשות הטובות הן שבמידה ואתם או ילדיכם סובלים מהפרעות קשב וריכוז, באפשרותכם לוותר על השימוש בריטלין לטובת תחליף טבעי ובטוח לחלוטין לשימוש שאין לו כל תופעות לוואי. למרות זאת, הוא יעיל לטיפול בהפרעות קשב וריכוז לא פחות מהריטלין וזאת לפי הממצאים שעלו ממספר רב של מחקרים קליניים עדכניים. מדוע טרם שמעתם עליו? ובכן, את התשובה לכך ניתן למצוא בלובי החזק של יצרני התרופות שעושות כל שביכולתן על מנת להשאיר את הציבור הרחב בעלטה.

    במידה ואתם מחפשים תחליף טבעי לריטלין, הרשו לנו להציג בפניכם שלושה תכשירים בעלי השפעה על הלקויות של הסובלים מהפרעות קשב וריכוז להלן:

    • פוספטידיל סרין – חומר טבעי לחלוטין שנמצא במחקר כבר למעלה מחמישה עשורים. מדובר על תרכובת אורגנית טבעית שמביאה לשיפור של ממש בתפקודי המוח. בין היתר פוספטידיל סרין מביא לשיפור של החדות המנטלית, לשיפור הזיכרון, לחידוד התפיסה ולשיפור של רמת הערנות. במספר מחקרים אף נמצא כי מדובר על חומר שמסייע בהפחתת הסיכון לחלות במחלת האלצהיימר שכן הוא מגן על תאי המוח מפני ניוון ושומר על הפעילות התקינה שלהם. אם לא די בכך, נמצא עוד כי מדובר על תרכובת שמביאה לאיזון של מצב הרוח, להקלה משמעותית במצבי דיכאון ולשיפור של יכולת הלמידה.
    • אצה כחולה – חומר טבעי נוסף שצומח פרא באגם שנקרא קלאמת’ הממוקם במדינת אורגון שבארצות הברית. האצה עשירה בנוגדי חמצון שמאטים את התהליך הטרשתי ושמביאים לשיפור במגוון רחב של מצבי חולי שונים. מעבר לכך שמדובר על חומר טבעי שמביא לשיפור בתפקוד של מערכת החיסון ולפיכך מומלץ עבור אנשים שסובלים ממחלות אוטואימוניות וממערכת חיסונית חלשה, הרי שמדובר על חומר שמסייע למלחמה בהפרעות קשב וריכוז על ידי שיפור התפקודים הקוגניטיביים. האצה מכילה ריכוז גבוה של ויטמין B12, אומגה 3 ומגוון רחב של חומצות אמיניות חיוניות.
    • DHA – 250 – תכשיר ייחודי שמכיל ריכוז גבוה של חומצת שומן אומגה 3. התכשיר הטבעי מסייע לחיזוק הזיכרון הן בילדים והן במבוגרים, תורם ליכולת להתרכז בפעילות אחת לאורך זמן, מגביר את רמת הכולסטרול הטוב בדם, משפר את בריאות מערכת הראייה, תורם לערנות ומאזן את רמות השומנים בדם.

    כמו כן, ניתן להשיג באתר זה את תמצית הצמחים הטבעית לטיפול יעיל בהפרעות קשב וריכוז- למידע נוסף ורכישת “פוקוס מיינד” לחצו כאן >>

    רוצים לדעת עוד על טיפול בצמחי מרפא לחצו כאן >>

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      ליצירת קשר

      השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר
      כניסה לחנות
      חברות שיווק אינטרנטי חברות שיווק אינטרנטי