ייעוץ מקצועי
יחס חם ואישי
0

אין מוצרים בסל הקניות.

השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

    מדריך לרכישת מוצרי טבע באינטרנט

    המודעות לתזונה בריאה יותר, רכישת מוצרים איכותיים וטובים יותר לגוף והתאמת התזונה והצרכים לכל אדם ואדם הפכו לנושאים מדוברים ורלוונטים לכולנו. לכל אחד מאיתנו תפריט משלו, מוצרים שהוא צורך או לא צורך במהלך היום וחוסרים שהוא משלים באמצעות מוצרי טבע שונים. ממש כמו בגדים, נעליים, חופשות או קניות בסופר, גם מוצרי טבע ניתן היום לרכוש באינטרנט, אבל חשוב מאד לדעת איפה, מה ואיך לרכוש.

    מה בודקים?

    בין אם מדובר בתוספי מזון או בקרמים טבעיים לפנים, חשוב לבדוק כמה דברים שיבטיחו לכם שקט נפשי. הדבר הראשון הוא לבדוק האם המוצר מוכר ויש לו אישור של מוסדות בריאות נחשבים בעולם כמו ה-FDA ארגון הבריאות האמריקאי למשל. בנוסף, חשוב לבדוק שיש לו אישור של משרד הבריאות כאן בישראל.

    בנוסף, כדאי לבדוק מה מכיל המוצר. חשוב לקרוא את רשימת המרכיבים, את מפרט המוצר ומה יש בו. מכיוון שאנחנו לא נמצאים מול הרוקח בבית המרקחת אלא רוכשים דרך האינטרנט צריך לקרוא ולקבל את המידע מראש.
    לבסוף, חשוב לבדוק שהמוצר מגיע מחברה מוכרת. אם אתם לא מכירים את החברה אפשר להיכנס לאתר שלה, לקרוא חוות דעת באינטרנט, לבדוק עם נציגי שירות הלקוחות באתר ולוודא שמדובר בחברה עם מוניטין טוב.

    מה אפשר לקנות?

    תוספי מזון: ויטמינים מכל הסוגים, מינרלים, אומגה 3 ושאר תוספי מזון מוצעים באינטרנט במחירים אטרקטיביים במיוחד. בניגוד לרשתות הפארם שם אנחנו תלויים במבצעים ספציפיים שיכולים להשתנות בכל רגע, באינטרנט אנחנו יכולים לחפש ולמצוא את המחיר הטוב ביותר בכל רגע נתון וכך לחסוך לא מעט בהוצאות.

    קרמים וקוסמטיקה טבעית: רבים מאיתנו משתמשים כיום במוצרי קוסמטיקה טבעית שלא מכילים מוצרים כימיים. האינטרנט הוא קרקע למגוון עצום של מוצרים וכל אחד יכול למצוא את המוצרים המתאימים לו. גם במקרה הזה חשוב להקפיד על רכישת מוצר איכותי במקום אמין.

    מוצרים לאם ולתינוק: קרמים, חיתולי טטרה, מוצרי טואלטיקה ושאר פריטים שאנחנו קונים בשנה הראשונה לחייו של התינוק, יכולים לעלות באינטרנט הרבה פחות.

    מוצרי טיפוח ואיפור: ברוב חנויות הטבע באינטרנט אפשר למצוא מוצרי טיפוח ואיפור לפנים, לידיים, לציפורניים, לגוף ולרגליים במחירים אטרקטיבים ולהנות ממגוון רחב של אפשרויות.

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      ליצירת קשר

      השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר
      כניסה לחנות
      חברות שיווק אינטרנטי חברות שיווק אינטרנטי