ייעוץ מקצועי
יחס חם ואישי
0

אין מוצרים בסל הקניות.

השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

    עצות לספורטאים לשמירה על גוף בריא

    בני אדם אינם יכולים לחיות באופן בריא, מבלי שיקבלו את הויטמינים להם הגוף זקוק. את אלו ניתן להשיג באופן מספק, רק במידה שאנו מקפידים לשמור על תזונה מאוזנת, ארוחות מסודרות והקפדה על אכילה של אבות המזון כולם.רוב הויטמינים אינם נוצרים בגוף מעצמם, מלבד מספר קטן שלהם. דרך עיקרית לקבל ויטמינים היא באמצעות המזון בו אנו מזינים את גופנו. ישנם כאלו הסובלים מחוסר בויטמינים, בשל מחלה כלשהו, או בשל תפריט טבעוני או צמחוני. על אלו יהיה להשלים ויטמינים באמצעות לקיחת תוספים מתאימים, אותם ניתן לרכוש בבתי הטבע, או אצל הרופא.

    תוספי מזון לספורטאים, מכילים גם הם רכיבים להשלמת התזונה, המהווים גורם קריטי לתחזוקת גוף הספורטאי. כאשר סובלים ממחסור בויטמינים (ובמידה שאין מדובר על מחלה מולדת), לא מומלץ ליטול ויטמינים על דעת עצמכם מחנות הטבע הקרובה; טרם תעשו זאת, היוועצו עם הרופא המתאים, שישלח אתכם לבדיקות דם מתאימות, באמצעותם ידע הרופא לומר מהם החוסרים שלכם ומהו הפתרון לכך.

    רעיון אחר יהיה לפנות לדיאטנ/ית טרם פונים לרופא, שי/תוכל להתאים לכם תפריט עתיר ויטמינים. במידה שזה לא עזר, תוכלו תמיד לפנות לרופא, כדי לקבל את כל ההסברים הנחוצים על הויטמינים שעליכם להשלים, בעיקר במידה שאתם ספורטאים ואז הרופא יכול לייעץ לכם גם לגבי תוספי מזון לספורטאים.

    ספורטאים המבצעים פעילות גופנית בעצימות גבוהה, זקוקים לויטמינים בכמות גדולה. אגב, ייתכן כי גם אלל המקפידים על תפריט בריא, מאוזן ועשיר, עדיין יסבלו ממחסור בויטמינים – ולפיכך גם עליהם ליטול ויטמינים כתוסף תזונה.

    תוספי מזון לספורטאים הם מוצרים שספורטאים מוסיפים לתפריט היומי שלהם. ישנו סוג אחר של תוספי מזון – שהינם מוצרים המוסיפים מרכיבים הכרחיים לספורטאים – כמו בוני שרירי ועוד. ספורטאים יכולים להזין עצמם, מלבד בתוספות ויטמינים בחלבונים – גם בצמחי מרפא מתאימים, נוגדי חמצון ועוד.

    כאשר בחלבון עסקינן, כדאי לדעת שתוספי מזון לספורטאים ניתן לקבל בצורה של – משקאות חלבון, אבקות חלבון, גיינר, קריאטין, חטיפי חלבון, משקאות איזוטוניים, מינרלים, ויטמינים, חומצות אמינו ועוד.

    גם הורמונים מהווים תוסף מזון שניתן ליטול ככדורים ואף להזריקם באופן ישיר לדם. תפקיד ההורמונים הוא וויסות של הפעילות הכימית בגוף וגידול השרירים. ישנם כאלו המתנגדים ללקיחת הורמונים, בטענה שתוספת זו מגדילה את חוסר האיזון ההורמונאלי בגוף.

    הורמונים נוצרים בגוף באופן טבעי, אולם ספורטאים יהיו זקוקים לעיתים בחיזוק מלאכותי. עם זאת, ראוי לקחת בחשבון תופעות לוואי שעלולות לצוץ בעת נטילת הורמונים: שיעור יתר ובעיות עור הם רק שניים מתופעות הלוואי האפשריות במקרה זה.

    תוספי חלבון מומלצים בעיקר לספורטאים המעוניינים בחיזוק והגדלה של מאסת השריר – כאלו העוסקים באימוני כושר בעצימות גבוהה, הכוללים הרמת משקולות וכו’. יש לקבוע את כמות תוספת החלבון על-פי משקל המתאמן.

    ניתן לקבל יעוץ ללא תשלום וללא התחייבות בכל זמן ובכל נושא למעט שבת וחג

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      ליצירת קשר

      השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר
      כניסה לחנות
      חברות שיווק אינטרנטי חברות שיווק אינטרנטי