ייעוץ מקצועי
יחס חם ואישי
0

אין מוצרים בסל הקניות.

השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

    פתרונות טבעיים לשמירה על בריאות הפה

    לשמירה על בריאות הפה יש גם פתרונות טבעיים, שיעילים לא פחות מהטיפולים הקונבנציונליים. הנה כמה חומרים מן הצמח, שניצול התכונות הרפואיות שלהם מאפשר לנקוט בגישה טבעית כדי להשיג בריאות פה אידיאלית.

    שימוש בשרפים

    השרף, הוא חומר נוזלי שמופרש מהעץ כדי להגן עליו. לשרף יש תכונות מרפאות שימושיות גם לאדם למשל, הוא משמש כתרופה לריפוי הצטננות, או כחומר לייצור גומי לעיסה (מסטיק) לשמירת ההיגיינה של השיניים.   שני השרפים שמתפקדים כחומרים אנטי דלקתיים ואנטי מיקרוביאליים, אשר ניתן להשתמש בהם גם לשמירה על בריאות הפה הם:

    • פרופוליס – מיוצר ע”י הדבורים. חומר אנטי-בקטריאלי ואנטיספטי חזק ביותר, שלא מותיר סיכוי לשום זיהום. 
    • מור – שרף צמחי שנפוץ בערב הסעודית ובצפון אפריקה. חזק מאוד כקוטל זיהומים.              

    יש לדעת שמי שטיפת-פה הרגילים כוללים בדרך כלל אלכוהול, סוכר, צבעים מלאכותיים, ממתיקים מלאכותיים, פלואוריד מעובד שיכול להכתים את השיניים, Cetylpyridinium chlorid שיכול לגרום להכתמת השיניים Sodium Lauryl Sulfate – חומר כימי שנמצא קשור לבעיות בריאות שונות כמו תסמונת קדם וסתית, תופעות גיל המעבר, פגיעה בפוריות הגבר וסרטן השד.

    רצוי להגביל תזונה שמבוססת על מזון מעובד וסוכרים פשוטים מזוקקים. דיאטה שכזו לא קלה עבור רבים, אבל היתרונות האוראליים כל כך ברורים, שכדאי לנקוט בדיאטה כזו כדי להשיג בריאות פה טובה יותר.

    אל תשכחו – אם יש לכם בעיות רציניות, לכו לרופא השיניים. הצעות אלה מאפשרות לכם לשמור על בריאות פה טובה יותר בין הביקורים במרפאת השיניים.

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      ליצירת קשר

      השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר
      כניסה לחנות
      חברות שיווק אינטרנטי חברות שיווק אינטרנטי