ייעוץ מקצועי
יחס חם ואישי
0

אין מוצרים בסל הקניות.

השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

    צמחי מרפא טבעיים

    צמחי מרפא התרופה של הטבע

    ריפוי באמצעות צמחי מרפא נחשב לעתיק ויש הטוענים כי משחר ההיסטוריה נעשה שימוש בצמחים כדי לרפא כאבים, מחלות, פציעות או כתרופות לחיזוק הגוף והנפש. חברת סופר חוסן נוסדה על ידי יצחק בכר, נטורופת  המתמחה בצמחים ובמגוון רחב של שיטות טיפול ורפואה טבעית ומודרנית. יצחק משלב את הידע העצום שרכש במהלך השנים מתורות רפואה מודרניות ותורות רפואה עתיקות, והוא מפתח פורמולות על בסיס מחקרים מקיפים הנעשים ברחבי העולם, מחקרים בהם מבינים לעומק את מידת השפעתם הרפואית של הצמחים השונים. כל הפורמולות מכילות צמחי מרפא וחומרים טבעיים אחרים הידועים בסגולותיהם הרפואיות ובשיפור תחומי חיים רבים.

    מוצרים לכל גיל ובעיה

    יצחק בכר מכין פורמולות המתאימות למגוון רחב של בעיות רפואיות וטיפולים כמו נזלת אלרגית, קטילת פטריית הקנדידה, תחליף טבעי לריטלין, משחה לטיפול בפיסורה, משחות וקרמים לטיפול באסטמה של העור בקרב תינוקות ומבוגרים ועוד. חלק מהפורמולות נועדו לתת מענה רפואי הוליסטי למגוון רחב של בעיות רפואיות ופורמולות אחרות נועדו לשפר את איכות החיים ולמנוע בעיות כגון פורמולה להגברת יעילות מערכת החיסון, תמצית לשיפר יכולת הזיכרון והחשיבה, תמציות להקלת כאבים, תמצית להקלת תופעות כמו היסטריה, לחץ, סטרס, חרדה ודיכאון. הפורמולות מתאימות לכל אדם אך מומלץ להתייעץ עם נטורופת לפני החלטה באיזה משחה או תמצית לבחור. אבחון על ידי יצחק בכר יביא להתאמת הטיפול ובחירת הפורמולה המתאימה לפי גיל ומצב רפואי. חשוב לשלב לעתים טיפולים שונים כדי להביא לריפוי שלם ולמנוע חזרה של המחלה או הבעיה ממנה סובלים.

    ריפוי טבעי

    תמציות צמחי מרפא מכילות רכיבים טבעיים של צמחים הידועים בסגולות ריפוי הוליסטיות. יש מחלות בהן ניתן ליהנות מריפוי מלא באמצעות תמציות צמחים, אך יש מחלות בהם הפורמולה נועדה ללוות את הטיפול הרפואי הקונבנציונלי ולכן חשוב להתייעץ עם רופא מומחה, לקרוא היטב את ההוראות המצורפות לכל פורמולה, לפעול לפי ההוראות המצורפות לכל פורמולה, לפעול לפי שיקול דעת אחראי ובמידת הצורך לפנות לייעוץ בחברה או לתאם פגישה עם הנטורופת כדי לקבל אבחון מקיף ומקצועי.

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      ליצירת קשר

      השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר
      כניסה לחנות
      חברות שיווק אינטרנטי חברות שיווק אינטרנטי