ייעוץ מקצועי
יחס חם ואישי
0

אין מוצרים בסל הקניות.

השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

    צמחי מרפא כסיוע בעת טיפול סיעודי

    בשנים האחרונות, יצאו עשרות מחקרים המחזקים את יתרונות השימוש ברפואה משלימה בשילוב הרפואה הקונבנציונלית, מחקרים אלו הובילו להיצע רחב של טיפולי רפואה משלימה במסגרת קופת החולים, מרפאות חוץ ובתי חולים שונים ברחבי הארץ. גם בטיפול בקשישים ובטיפול סיעודי משמשת הרפואה המשלימה ככלי עזר חשוב המסייע במהלך הטיפול.במסגרת טיפול סיעודי בבתי אבות ובדיור המוגן משלבים היום תפריט טיפולים נרחב ומטפלים מקצועיים זמינים לאורך השבוע למתן טיפולים שונים. טיפולי רפואה משלימה מסייעים להחלמה מפציעות וניתוחים, משפרים את מצב הרוח ועוזרים בטיפול הסיעודי ללא מעט חולים סיעודיים הזקוקים לעזרה במהלך היומיום. בתוך עולם הרפואה המשלימה ישנם עשרות תתי נושאים החל מדיקור סיני, טיפולי אנרגטיים, כוסות רוח, פרחי באך, רפלקסולוגיה, עיסויים מיוחדים ועד לטיפול באמצעות צמחי מרפא.

    צומחים ביחד עד לתחושת ההקלה המרבית

    שימוש בצמחי מרפא ליווה את התפתחות האנושות עוד משחר ההיסטוריה, בני האדם הבינו כי  צמחים הם המקור הראשוני והחשוב ביותר לריפוי ומניעת מחלות ולמדו את רפואת הצמחים על ידי התבוננות בבעלי החיים בטבע, כאשר הם ראו חיות שאינן חשות בטוב ומוצאות ריפוי באמצעות צמחים, פרחים ושורשים.

    מי מבנינו שהנו בעלים של כלב, בוודאי מכיר את הסיטואציה בה הכלב אוכל דשא ומיד אחר כך מקיא וזאת על מנת לנקות את מערכת העיכול שלו. בשנים האחרונות אנו מחזירים עטרה ליושנה והרפואה הקונבנציונלית החלה לבחון מצד אחד חומרים פעילים בצמחים וכיצד הם עובדים בתנאי מעבדה, ומהצד השני את  השפעות קליניות על מושאי טיפול אשר נוטלים תמציות צמחים שונות.

    לאילו מצבים שימוש בצמחי המרפא יכול לסייע?

    שימוש בצמחי מרפא יכול לסייע למגוון רחב של מצבים בריאותיים החל מתסמיני גיל הבלות, מצבים נפשיים מורכבים כמו דיכאון, חרדה, סטרס, אלרגיות, טיפול סיעודי, טיפול במחלת הסרטן, התמודדות עם תופעות הלוואי של טיפול כימותרפי, ריפוי תסמינים המופיעים בעת מחלות אוטואימוניות, שיפור זרימת הדם בגוף ובעיות אורטופדיות שונות. הטיפול מתאים לכל גיל והוא ללא כל תופעת לוואי.

    טיפול סיעודי באמצעות צמחי מרפא

    מתוך רצון לשפר את איכות חייהם של החולים הסיעודיים החלו להוסיף לטיפול סיעודי גם טיפול  באמצעות צמחי מרפא. טיפול זה מסייע רבות ומשחק תפקיד משני אך חשוב ביותר שמעניק חיזוק לגוף, מנקה את הגוף מרעלים ומחזק את מערכת העיכול. לצורך העניין אם המטופל סובל מיתר לחץ דם ולוקח כמות גדולה של כדורים אפשר להוסיף לאחר בירור גם תמציות צמחי מרפא שיכולות להועיל ולשפר את מצבו, ברגע שהמטופל  סובל מכאבי שרירים אפשר בקלות להוסיף לטיפול הסיעודי ולכדורים שהוא נוטל בכל יום גם תמציות טבעיות שיעזור בהקלת הכאב. לכל בעיה יש פיתרון טבעי שיכול להעניק חיזוק כלל מערכתי למטופלים ולסייע להם להמשיך ולנהל את חייהם בצורה תקינה ככל שאפשר ואף למנוע הידרדרות המצב.

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      ליצירת קשר

      השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר
      כניסה לחנות
      חברות שיווק אינטרנטי חברות שיווק אינטרנטי