ייעוץ מקצועי
יחס חם ואישי
0

אין מוצרים בסל הקניות.

השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

    שיפור תפקוד המוח והזיכרון

    ככל שאנחנו צוברים יותר ידע בנוגע לאופן הפעילות של המוח האנושי אנחנו מגלים שעוד רחוק היום שבו נצליח להבין באופן מלא כיצד המכונה המופלאה הזו עובדת. אחת מהבעיות הרווחות ביותר בימינו שמובילה אנשים רבים להתחיל במשטר תרופתי יומיומי קשורה לתפקוד של מערכת העצבים המרכזית. בין אם מדובר על מחלות כמו אלצהיימר או פרקינסון שאופייניות יותר לגילאים מבוגרים ובין אם מדובר על הפרעות קשב וריכוז שאופייניות יותר לילדים ולבני נוער, כיום ידוע ששיפור של תפקוד המוח והזיכרון הוא אחד האתגרים המשמעותיים ביותר העומדים בפני המדע המודרני.

    שיפור התפקוד ללא תרופות

    שיפור של התפקוד המוחי ויכולת הזיכרון הוא אמנם נושא בעל אופי מודרני אבל למעשה תפקוד מוחי וזיכרון הוא נושא שנחקר כבר אלפי שנים במגוון רחב ביותר של תרבויות לרבות תרבויות קודמות. לרוע המזל במהלך ההיסטוריה הידע הקדום נזנח לאנחות ואת מקומם של התכשירים הטבעיים והבטוחים לשימוש תפסו תרופות שונות שמיוצרות מחומרים סינטטיים שהשפעתן על תאי מערכת העצבים המרכזית לא תמיד ברורה ורובן ככולן מובילות למגוון רחב של תופעות לוואי לא נעימות כלל וכלל. החדשות הטובות הן שלאחרונה יותר ויותר מומחים בתחום מפנים את המטופלים שלהם לעשות שימוש בתרופות טבעיות שהשימוש בהן אינו כרוך בתופעות לוואי. מדובר על תרופות טבעיות שמיוצרות בטבע ללא מגע יד אדם ושמותאמות למערכת הביולוגית שלנו ולתאי הגוף שלנו באופן מושלם. השיפור המורגש לעתים תוך ימים ספורים של שימוש מתרחש מבלי שמתרחשת פגיעה ובזה טמון היתרון הגדול של השימוש בתרופות הטבעיות.

    פוספטידיל סרין

    דוגמה מצוינת לחומר טבעי שלאחרונה יותר ויותר מומחים ממליצים לעשות בו שימוש הוא פוספטידיל סרין. למעלה משלושת אלפים מחקרים נערכו על החומר המופלא הזה ולפי הממצאים שעולים מהמחקרים השונים נראה כי מדובר על החומר הפוטנטי ביותר בעולם לטיפול במגוון רחב של בעיות שקשורות לתפקוד של מערכת העצבים המרכזית. כך למשל נמצא שהשימוש היומיומי בפוספטידיל סרין הביא לשיפור של תפקודי המוח השונים, להגברה של יכולת הזיכרון, לשיפור במצב הרוח, לאיזון הנפשי, לשיפור בחדות המחשבה והערנות ולשיפור של יכולות הלמידה. פוספטידיל סרין מביא לשיפור התקשורת בין התאים של מערכת העצבים המרכזית ומגן על הבריאות של תאי המוח.

    אצה כחולה

    חומר טבעי נוסף שמביא לשיפור בתפקודי המוח והזיכרון הוא אצה כחולה שגדלה באופן טבעי באגם שממוקם במדינת אורגון בארצות הברית שנקרא קלאמת’. האצה מכילה ריכוז גבוה של נוגדי חמצון טבעיים שמגנים על תאי המוח מפני רדיקלים חופשיים ונזקי החמצון. בנוסף לכך היא מכילה רמה גבוהה של ויטמין B12 וריכוז גבוה של חומצת שומן אומגה 3. במחקרים רבים נראה כי האצה מאטה את ההתנוונות הטבעית כמו גם את ההתנוונות הפתולוגית של תאי המוח, שהיא מאטה את תהליכי ההזדקנות ומביאה לשיפור מובהק סטטיסטית ביכולות הזיכרון של נבדקים בגילאים שונים, החל מילדים קטנים וכלה בקשישים.

    למוצרים טבעיים לשיפור הבריאות לחצו כאן.

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      ליצירת קשר

      השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר
      כניסה לחנות
      חברות שיווק אינטרנטי חברות שיווק אינטרנטי