ייעוץ מקצועי
יחס חם ואישי
0

אין מוצרים בסל הקניות.

השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

    תוספי תזונה ותפקוד המוח

    מחקרים פסיכולוגיים רבים מראים שלילדים שצורכים הרבה מזון מתוק, מטוגן ומלוח תפקודם בבית הספר הוא נמוך יותר בהשוואה לבני גילם שהוריהם מקפידים על כך שהתזונה שלהם תהיה בריאה ומזינה. חוסרים תזונתיים משפיעים לרעה על תפקוד מוחו של הילד, זיכרונו והריכוז. ניתן לקבוע את רמות התזונה באמצעות בדיקת דם פשוטה. הדרך הטובה ביותר לספק לילדכם חומרים מזינים היא לספק לו תזונה מאוזנת, אך בנוסף לכך, הרופא עשוי להמליץ ​​על תוסף תזונה לשיפור הזיכרון

    ויטמינים ומינרלים שעוזרים לתפקוד המוח

    תוסף תזונה לשיפור הזיכרון  העשיר בסוגים שונים של ויטמין B, המצויים בכמויות גדולות של פירות וירקות ממלאים תפקיד חשוב בתפקוד המוח. מחסור בוויטמין B מוביל לבעיות למידה, ריכוז וזיכרון. מחקרים מראים כי מחסור בחומצה פולית (ויטמין B9) בגוף פוגע בתפקוד המוח גם בגיל מבוגר. מחסור בתיאמין (ויטמין B1) פוגע במערכת העצבים, וריבופלבין (ויטמין B2) מוביל לתפקוד מוחי. מחסור בניאצין (ויטמין B3) מעורר פגיעה בזיכרון, וויטמין B12 גורם לנזק מוחי ולעיכוב בהתפתחות.

    ברזל הוא מינרל הכרחי לפיתוח תפקודים קוגניטיביים. מחסור קל בברזל, גם אם אינו מוביל עדיין לאנמיה, גורם להידרדרות בזיכרון ובתפקודים המנטליים. מחסור ביוד מביא גם לירידה ברמת האינטליגנציה של הילד (כפי שמראים מחקרים, רמת ה-IQ יורדת ב-12-14 נקודות). תוספי תזונה יכולים לעזור להעלות את האינטליגנציה של הילד לרמות הקודמות שלהם.

    חומצות שומן אומגה 3 הן סוג של שומן בריא החיוני לממברנות תאי המוח. אומגה 3 אינה מסונתזת בגוף, ולכן היא חייבת להיכלל בכמות מספקת בתזונה של הילד. המחסור שלהן בגוף משפיע לרעה על יכולת הריכוז.

     

    האם אפשר לתת לילד תוספי תזונה?

    תוסף תזונה לשיפור הזיכרון  ותוספי ויטמינים ומינרלים חייבים להינתן לילד רק תחת השגחה רפואית. תרופות מסוימות מקיימות אינטראקציה עם ויטמינים ויכולים להביא לתופעות לוואי לא רצויות. אין לחרוג מהמינון המומלץ של תוספי תזונה כדי שהילד לא יפתח תופעות לוואי או תסמינים של היפר וויטמין. מאכלים מסוימים עשויים להיות מועשרים בוויטמינים ומינרלים (כגון לחם, דגנים או פסטה), לכן יש לוודא שכמות הוויטמינים הכוללת הנצרכת אינה עולה על המינון הנדרש.

    כדאי גם לפנות לרפואה טבעית, תוספי תזונה שפיתחו בסופר חסון ממרכיבים טבעים בלבד על ידי מחקרים שנעשו, כל התרופות ותוספי תזונה ומשחות בסופר חוסן מאושרים על ידי משרד הבריאות . ניתן גם לפנות למטפל, חוקר ומלמד רפואה טבעית ומפתח מוצרים איציק בכר ולקבל יעוץ מה בדיוק מתאים לכם!

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      ליצירת קשר

      השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר
      כניסה לחנות
      חברות שיווק אינטרנטי חברות שיווק אינטרנטי