ייעוץ מקצועי
יחס חם ואישי
0

אין מוצרים בסל הקניות.

השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

    תזונה טבעית – לא סתם טרנד חולף

    בשנים האחרונות, מתעוררת בקרב הציבור מודעות הולכת וגדלה לחשיבות המזון אותו אנחנו צורכים וההשלכות שלו על המצב הבריאותי והנפשי שלנו. למעשה, אם נבחן את ההיסטוריה לאורכה נראה שכל הרפואה התפתחה למעשה מסגולותיו של המזון וצמחי המרפא, כאשר לימים, עם חדירתו של המדע לחיינו תחום הרפואה התפתח למקצועות נוספים הכוללים כירורגיה, פרמקולוגיה ואספקטים נוספים, אבל סגולותיו של המזון וחשיבותם פועמים היום בדיוק כמו שפעמו תמיד.

    למעשה, כדאי לדעת שתחלואות רבות ניתן לרפא באמצעות תזונה וצמחי מרפא בלבד ולהמנע בכך מפרוצדורות רפואיות פולשניות או כימיות מסוגים שונים.

    במיוחד כיום, בעידן שבו אחוז ניכר מהמזון שקיים בשוק הוא תעשייתי ומרוסס רובינו לא באמת צורכים תזונה מאוזנת המספקת לנו את כל הרכיבים הנדרשים לגוף, כאשר מודעות ואחריות יכולות לשנות את פני התמונה.

    הרעיון המרכזי שעומד בבסיס תורת התזונה נסוב סביב העובדה שלגוף שלנו יש את היכולת לרפא ולשקם את עצמו ובלבד שיש לו את התנאים הנכונים לכך. התנאים הללו מורכבים מרכיבים תזונתיים וצמחי מרפא שונים שמשפרים פעילות של מערכות שונות ומעודדים תהליך ריפוי אינטנסיבי.

    לימודי תזונה

    מזון הוא הדלק שלנו והוא מהווה חלק חיוני לא רק בבריאות הפיזית, אלא גם בבריאות הנפשית וכך גם בתוחלת החיים שלנו. מי שמתעניין בסגולותיו של המזון אותו אנו אוכלים יוכל ללמוד את המדע הזה לעומק ואף לעסוק בתחום. לימודי תזונה הם עולם שלם ועשיר שמלמד לא רק על רכיבי המזון והתרכובות השונות, אלא גם על הסגולות של כל סוגי המזונות, התאמת מזונות לצרכי מרפא, טיפול בבעיות שונות בעזרת מזונות או הסרה של מזונות שונים מהתפריט, צמחי מרפא ועוד.

    למעשה, לימודי תזונה דומים מאד ללימודי רפואה והידע הוא בהחלט ידע קליני במובנים רבים. לימודי תזונה אורכים פרק זמן של כארבע שנים בממוצע כאשר ישנם מסלולי התמחות שונים בהם יוכל כל סטודנט לבחור.

    בדרך כלל, חלק ניכר מהלימודים יכללו גם לימודי רפואה מערביים כמו אנטומיה, פיזיולוגיה, רפואה פנימית כללית, עזרה ראשונה ותחומים נוספים. בשנים המתקדמות יותר ילך ויעמיק הלימוד בנושא המרכזי של לימודי תזונה וצמחי מרפא המהווים חלק אינטגראלי ומשמעותי מכל התחום של נטורופתיה.

    בסיום לימודי תזונה, יצטרכו הסטודנטים לעבור התמחות מעשית בכדי לקבל רשיון לעסוק בתחום ולאחר שקיבלו את התעודה יוכלו לעבוד במסגרות השונות. בוגרי לימודי תזונה משתלבים במערכת הבריאות הציבורית והפרטית כשכירים או כעצמאיים. בוגרים רבים עובדים בצמוד לרופאים הקליניים במרפאות בתי החולים ורבים אחרים פותחים מרפאות פרטיות בהן מעניקים ייעוץ למטופלים. כמובן שבמקרים רבים רפואה טבעית אינה מהווה חלופה מוחלטת לרפואה המסורתית אבל ברוב המקרים ואפילו בכולם היא מהווה תומך רב עצמה שמאיץ תהליכי ריפוי ושיקום בצורה שאין שניה לה.

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      ליצירת קשר

      השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר
      כניסה לחנות
      חברות שיווק אינטרנטי חברות שיווק אינטרנטי