ייעוץ מקצועי
יחס חם ואישי
0

אין מוצרים בסל הקניות.

השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

    תזונה טבעית על פי האיור וודה

    האיור וודה היא תורת רפואה שמקורה בהודו. הרפואה האיור וודית באה לתת מענה לבעיות מן היסוד וכל טיפול כולל אבחון מעמיק לפי דופק, לשון, ציפורניים, בדיקות מעבדה, תשאול ועוד, אשר לאחריו מחליטים על תוכנית טיפול מקיפה. תוכנית הטיפול ברפואה האיור וודית משלבת בין טיפול פיזי לבין טיפול רגשי כשהכלים בהם עושים שימוש הם צמחי מרפא, טיפולי ניקוי וגם מעבר לתזונה טבעית.

    מהי תזונה טבעית?

    על פי האיור וודה התזונה שלנו אינה מיועדת רק לתת מענה לרעב, היא יכולה להשפיע על המצב הרגשי והפיזי שלנו ויכולה להעניק לנו חיים טובים יותר. בטיפול האיור וודי, מתאימים לכל מטופל את התזונה הנכונה לו, לפי האבחון ולפי הבעיה אותה הציג המטופל. על אף חשיבות האבחון, ישנם מספר כללים אליהם מתייחסת התזונה הטבעית על פי האיור וודה ועליה ממליצים לכל אחד:

    • זמני האוכל – על פי האיור וודה ישנה חשיבות רבה לזמני האכילה, חשיבות רבה לא פחות מהמזון אותו אוכלים. כיוון שרוב האנשים אינם רעבים בשעות הבוקר אומרת האיור וודה כי אין חובה לאכול בשעות אלו, ואלו המעוניינים לאכול יכולים להסתפק בארוחה קטנה. לעומת זאת, שעות הצהריים, בין 12:00-14:00 הן השעות הטובות ביותר לארוחה העיקרית של היום ואילו את ארוחת הערב מומלץ לאכול כשעה לפני השקיעה ועליה להיות מבושלת ומצומצמת ביחס לארוחת הצהריים.
    • צורת האכילה – התזונה הטבעית של האיור וודה אומרת כי יש להשקיע בצורת האכילה ועל כן יש להקדיש זמן לפני הארוחה להירגעות. את הארוחה עצמה יש לאכול ברוגע, נינוחות וללא פעולות נוספות כמו קריאה, עבודה על המחשב, צפיה בטלוויזיה ואף דיבור. בזמן הארוחה יש להתרכז בלעיסה ובעיכול.
    • מה אוכלים – האיור וודה מתאימה לכל מטופל את התזונה המתאימה לו. ההתאמה נעשית לפי “טיפוס” האדם (האיור וודה נותנת שמות לטיפוסים השונים בהתאם לאבחון הפיזי והתשאול שנעשה בטיפול) ועלייה לסייע במניעת מחלות ולחזק את האדם בחיי היום יום.

    איזון באמצעות תזונה טבעית

    רפואת האיור וודה מאמינה באיזון אשר אותו ניתן להשיג באמצעות אורח חיים נכון שכולל בין היתר אימוץ תזונה טבעית ובריאה. התזונה יכולה להשפיע על כל אחד ואחת בתחושה האישית היום יומית, להעלות את האנרגיה, לטפל במחלות ולמנוע אותן. בטיפול איור וודי המטפל יבחן את המטופל על פי הפרמטרים השונים של הרפואה, יתשאל אותו אודות אורח חייו ומהן המטרות אשר ירצה להשיג בטיפול ובהתאם ייתן לו הנחיות לתזונה טבעית אשר מתאימה עבורו. באמצעות תזונה נכונה יכול המטופל לרפא את המחלה או התופעות מהן סובל המטופל ולמנוע מחלות עתידיות.

    ניתן לקבל יעוץ ללא תשלום וללא התחייבות בכל זמן ובכל נושא למעט שבת וחג

    רוצים לדעת עוד על טיפול בצמחי מרפא לחצו כאן >>

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      ליצירת קשר

      השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר
      כניסה לחנות
      חברות שיווק אינטרנטי חברות שיווק אינטרנטי