ייעוץ מקצועי
יחס חם ואישי
0

אין מוצרים בסל הקניות.

השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

    תחליף טבעי לריטלין

    בשנים האחרונות נרשמת עלייה ניכרת במספר הילדים והמבוגרים המאובחנים כסובלים מהפרעת קשב וריכוז. כתוצאה מכך גובר השימוש בתרופה מסוג ריטלין שנועדה לטפל בתסמינים שונים של ההפרעה, והמסייעת גם למי שאינם מאובחנים כסובלים מהפרעת קשב וריכוז לשפר את יכולותיהם הלימודיות ויכולות הריכוז שלהם. יחד עם זאת, לריטלין מספר חסרונות מהותיים כמו למשל הסתגלות הדרגתית לתרופה והפחתת יעלותה לאורך זמן כמו כן, התמכרות לתרופה ותופעות לוואי שחלקן יכולות להיות חמורות עוד יותר. לכן, אנשים רבים מתלבטים האם ליטול את התרופה או לתת אותה לילדיהם, ולבסוף פונים לשימוש בה מאחר ואינם מודעים לאפשרויות אחרות.

    חשוב לדעת כי בהחלט קיימות דרכים יעילות לטיפול בהפרעת קשב וריכוז שאינן כוללות נטילת ריטלין, כדוגמת תמצית פוקוס מיינד לשיפור הקשב והריכוז, וטיפולים פסיכולוגיים המתמקדים בוויסות הרגשי.

    הבעיות שבנטילת ריטלין

    הריטלין מבוססת על חומרים כימיים ממריצים אשר פועלים על מרכיבים עצביים במוח, ומובילים לשיפור המיקוד והרגיעה הכללית. ואולם, תרופה זו משפיעה באורח שונה על כל אדם ולעיתים אינה מביאה כלל לשיפור. מעבר לכך, יעילותה פוחתת לאורך זמן כך שיש להעלות את המינון מעת לעת. יש לשים לב שלריטלין מספר רב של תופעות לוואי כגון קשיי שינה, תנודות במצב הרוח, התגברות תסמינים עם התפוגגות ההשפעה, תחושת נמנום, כאבי ראש וחוסר תיאבון. לעיתים קרובות מובילות תופעות הלוואי לכך שיכולתו התפקודית והלימודית של האדם אכן עולה, אך מצבו הרגשי מתדרדר והוא אינו מבחין כלל בשיפור. מלבד זאת, תרופת הריטלין קשורה בעוד מגוון תופעות בלתי רצויות כדוגמת האטה זמנית בקצב הגדילה של ילדים, תנועות בלתי רצוניות של איברי הגוף, בחילות וחוסר מנוחה.

    תחליף טבעי לריטלין

    כיום ניתן למצוא תחליפים טבעיים לריטלין המביאים לא רק להקלה משמעותית בתסמינים, אלא תורמים גם לבניית מערכות המוח ולשיפור תפקודן לאורך זמן. תמצית קשב וריכוז של סופר חוסן המבוססת על חומרים טבעיים בלבד, נמצאה יעילה בשיפור יכולות החשיבה, הזיכרון, הקשב והרגיעה בתוך זמן קצר. זאת, ללא תופעות לוואי או התמכרות לתמצית. השימוש באמצעים טבעיים מהווה פתרון מצוין עבור אנשים המעוניינים לשפר את תפקודם במסגרת לימודים או עבודה, וכמובן עבור אלו המאובחנים כבעלי הפרעת קשב וריכוז. יש לציין כי כיום מודעים אנשי מקצוע מתחומי הגוף והנפש לבעיות שבנטילת ריטלין, ורבים מהם נוטים להמליץ על בחינת תחליפים טבעיים.

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      ליצירת קשר

      השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר
      כניסה לחנות
      חברות שיווק אינטרנטי חברות שיווק אינטרנטי