ייעוץ מקצועי
יחס חם ואישי
0

אין מוצרים בסל הקניות.

השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

    תרופות טבעיות – פתרון לבריחת שתן

    בריחת שתן היא נושא שעד לאחרונה זוהה עם בני גיל השלישי, אנשים מבוגרים מאוד אשר לא שולטים בסוגרים. רק בשנים האחרונות חלה היפתחות בנושא. לאחרונה עוד ועוד אנשים מסכימים להפתח ולגלות כי הם סובלים במידה כזו או אחרת מבעיה של דליפת שתן. בעיה זו ידועה למשל בקרב נשים לאחר לידה אשר אצלן אזור רצפת האגן והסוגרים מדולדל. ישנן מספר דרכים טבעיות כיצד להתמודד עם הנושא וכיצד להפחית את בריחת השתן במידה משמעותית.

    תזונה נכונה

    אמנם ישנם היום מוצרים טובים מאוד לספיגת שתן שברח כמו חיתולי שקמה למבוגרים, אך ישנן אפשרויות כיצד להפחית את בריחת השתן ולהקטין את מידת המבוכה הנוצרת בכל מקרה. תזונה נכונה היא אחת הדרכים. בכדי להפחית את בריחת השתן. דרך ראשונה היא הפחתת כמות הקפאין ביום. קפאין נחשב לחומר משתן. הפחיתו בשתיית קפה, תה או שוקו. דרך נוספת היא להפחית את תיבול המזון אותו אוכלים. גם תיבול המזון מגביר את כמות השתן ואת הלחץ על השלפוחית. דרך נוספת היא שתיית מיצי פירות כמו אוכמניות, חמוציות או דובדבנים. מיצי פירות אלה מכילים חומרים אנטי דלקתיים המפחיתים במידה משמעותית דלקות בדרכי השתן הנחשבות לגורם משתן.

    שימוש בצמחי מרפא

    שתיית חליטת צמחי מרפא המכילה קמומיל, לימונית ומליסה ירגיעו את אזור השלפוחית ויסייעו להפחתת בריחת השתן. בריחת שתן מתרחשת פעמים מעצבנות יתר. פטרוזיליה נחשבת לעשב תיבול אשר מרגיע את מערכת העצבים באופן כללי. חליטת תה נוספת שתסייע ותפחית את בריחות השתן היא חליטה העשויה מזקן התירס- אותן שערות העוטפות את קלח התירס. אלה ידועות כתרופה נגד בריחת שתן ברפואה הסינית.

    לחוש בטחון גם עם דליפות

    ניתן לראות כי ישנן דרכים טבעיות להפחתת בריחות השתן. עם זאת, על מנת לחוש ביטחון ולתפקד כרגיל, ישנם מוצרי ספיגה כמו חיתולים למבוגרים שקמה המאפשרים לתפקד גם במקרה של דליפת שתן בכמויות גדולות. ישנם מוצרי ספיגה המתאימים לספיגת כמויות שונות של שתן שדולף. כך, אם מדובר על דליפה של מספר טיפות לעיתים רחוקות יחסית ישנם תחתונים שאינם מורגשים כמעט אך סופגים היטב את השתן. אם מדובר על כמות רבה יחסית, חיתולי שקמה למבוגרים הם הפתרון.

    ניתן לקבל יעוץ ללא תשלום וללא התחייבות בכל זמן ובכל נושא למעט שבת וחג

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      ליצירת קשר

      השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר
      כניסה לחנות
      חברות שיווק אינטרנטי חברות שיווק אינטרנטי