ייעוץ מקצועי
יחס חם ואישי
0

אין מוצרים בסל הקניות.

השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

    אורית – טיפול בפיסורה

    שמי אורית (בת 36), סובלת מזה עשור שנים מפיסורה וטחורים חוזרים ונשנים איתם התמודדתי באמצעות משחות ונרות. לפני כחודשיים שוב חשתי בטחורים רק שהפעם הם היו ״שונים״ ממה שהכרתי עד כה. הכאבים לא הרפו וכל מה שניסיתי לא הועיל. הסבל היה נוראי-חוסר אונים מוחלט. (שלושה שבועות בבית, מהמיטה לאמבט אינספור פעמים ביום) הגעתי לבית החולים, לרופאים מומחים, אך משום חומרת המצב לא יכלו לגעת בי או לעזור לי אלא רק לתת לי כדורים משככי כאבים.

    למזלי, קרובת משפחה שלי שמעה על מה שקורה איתי ומעיד התקשרה להמליץ לי בחום, אחרי נסיון אישי שלה על המשחה הייחודית הנמכרת ומחוללת פלאים…

    הייתי מאוד סקפטית, אך ברוב יאושי התקשרתי והזמנתי את המשחה. חשוב לי לציין שהאכפתיות היתה ניכרת כבר בשיחת הטלפון וכששאלתי אם יש עוד תכשיר מומלץ, נאמר לי שהמשחה הנ”ל מאוד יעילה, למעט מקרים קיצוניים, בהם יש אפשרות לרכוש תרופה נוספת שמכילה את אותם הרכיבים שיש במשחה. המשחה באמת הקלה ויכולתי קצת לקום ולתפקד מעט (אני אמא לשלושה ילדים) אך בכל זאת, לאחר שימוש של שבוע ותובנה שהרכיבים שיש במשחה הזמנתי את התרופה ואכן,לא יאומן כי יסופר – תוך שלושה ימים של שימוש בתרופה (בנוסף למשחה) הטחורים נעלמו כלא היו!!! כשניגשתי שוב להמשך מעקב אצל הרופא, הרופא היה פשוט המום ואמר לי שהוא לא האמין שהבעיה תיפתר ללא התערבות כירורגית. הרופא בעצמו ביקש את מספר הטלפון של בית-המרקחת.

    האם גם אתם סובלים מטחורים או פיסורה? אל תתמהמהו ואל תחכו, הזמינו עוד היום את משחת הטיפול ותתחילו גם אתם להנות מחיים ללא טחורים.

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      ליצירת קשר

      השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר
      כניסה לחנות
      חברות שיווק אינטרנטי חברות שיווק אינטרנטי