ייעוץ מקצועי
יחס חם ואישי
0

אין מוצרים בסל הקניות.

השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

    איך לטפל ביבלות ויראליות?

    יבלות על העור נוצרות בעקבות וירוס החודר לגוף דרך העור ויש לו כמאתיים וריאציות. זהו וירוס נפוץ ונמצאי בגוף של כ-70% מאוכלוסיית העולם. קיימות בדיקות כדי לקבוע את הסוג המדויק של הנגיף וישנו טיפול ביבלות, במיוחד אם הבעיה הפכה לגדולה. דרך לטפל ביבלות היא באמצעות משחות וחומרים טבעיים ולא רק תרופות קונבנציונליות. ניתן לרשום בגוגל יבלת ויראלית ולמצוא שיטות לטיפול בהן. עם זאת, חשוב לפנות לגורם אמין ובעל ניסיון שכן גם לתרופות או פורמולות טבעיות יכולות להיות תופעות לוואי וסיכונים בשימוש בתרופה לא מתאימה.

    טיפים להסרת יבלות

    אחד מסוגי החומרים הנפוצים בחיפוש יבלת ויראלית טיפול טבעי יהיו שמנים אתריים. שמנים אתריים יכולים לסייע בהסרת יבלת. תכונה משותפת לתרופות טבעיות רבות הוא יכולת החיטוי שלהן. עם זאת, כיוון ששמנים אתריים הם חומר מרוכז מאוד, יש להשתמש בחומרים אלו בזהירות כאשר  להסרת יבלות.

    הדרך הקלה ביותר היא להסיר יבלת טרייה: כאשר פועלים במהירות והיבלת לא מספיקה להתקשות השמנים האתריים המתאימים ביותר הם שמן אתרי לימון טהור או עץ התה.

    במה להתחיל?

    הסרת היבלות מתחילה בניקוי העור והכנת האזור הרצוי להליך צריבת היבלת. לשם כך יש לשטוף את הידיים ולנגב את העור באלכוהול רפואי. לאחר מכן, ניתן להמשיך ישירות לצריבה: עם צמר גפן ספוג, אנו צורבים את הגידול למשך 10-20 שניות, מבלי לגעת ברקמות בריאות. לאחר צריבת היבלת יש לאטום את המקום עם פלסטר למשך כל היום, ובלילה אם אתם רוצים אפשר להוריד את הפלסטר. הליך הצריבה מתבצע 3-4 פעמים ביום עד שהרקמות הפגומות מסולקות לחלוטין: בדרך כלל היבלת הנוצרת בעקבות וירוס הפפילומה פשוט נעלמת.

    לאחר שהיבלת התייבשה ונשרה, חשוב לטפל בעור הרענן שמתחתיו בתערובת מיוחדת של לבנדר ועץ התה, טיפול כזה מונע את החזרת היבלת במקום הזה: ניצחון מקומי מוחלט על הנגיף מובטח לכם.

    ההשפעה של שמנים ותמציות אנטי-ויראליות טבעיות מבוססת על יכולתם להשמיד וירוסים ולעורר את חידוש העור. אם הטיפול הקוסמטי הרגיל מכיל אחוז זעיר של שמן אתרי תוג’ה, אז יהיה צורך במינון חזק יותר כדי לשרוף את היבלת. עם זאת, תערובות של שמנים אתריים להסרת יבלות כוללות גם שמנים עדינים יותר הנעימים לעור כמו : חוחובה, שקדים, גרעין משמש וכן כורכום, ג’ינג’ר ונים. יחד עם זאת, ההשפעה האנטי-ויראלית והאנטיאוקסידנטית של שמנים אתריים ביו-אקטיביים אינה פוחתת כלל.

    אם יש לכם צורך בהסרת יבלות תפנו לסופר חוסן , אצלינו תוכלו גם לקבל יעוץ מהמומחה לגבי הטיפול שמתאים לכם וגם לרכוש תכשירים לטיפול טבעי ביבלות.

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      ליצירת קשר

      השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר
      כניסה לחנות
      חברות שיווק אינטרנטי חברות שיווק אינטרנטי