ייעוץ מקצועי
יחס חם ואישי
0

אין מוצרים בסל הקניות.

השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

    איך נפתרים מיבלות ויראליות?

    יבלות ויראליות הן אחת ממחלות העור המציקות ביותר אשר נחשבות גם למידבקות וחוזרות. היבלות הוויראליות יכולות להופיע במקומות שונים בגוף ולעתים קרובות נגרמות כתוצאה מווירוסים הנמצאים במקומות שונים ובאוויר. אחת היבלות הנפוצות ביותר היא יבלת הידיים שנגרמת מווירוס ה-HPV והוא נפוצה ביותר אצל ילדים בכל הגילאים. הסימפטומים של היבלת הזו הם צורה של כרובית ונגעים בקוטר של כסנטימטר לכל היותר. יבלות ויראליות נפוצות נוספות הן יבלות המופיעות באזור הפנים וגם הן שכיחות בעיקר אצל ילדים. סוג נוסף של יבלות ויראליות השכיחות בעיקר אצל ילדים הן יבלות המולוסקום שהן יבלות המכילות נוזל המכיל כמות גדולה מאוד של וירוסים והן נחשבות ליבלות מדבקות מאוד.

    טיפול ביבלות ויראליות

    מאחר ומרבית היבלות הוויראליות מדבקות מאוד ומציקות בגלל הטקסטורה שלהן, הטיפול ביבלות אלו הוא לרוב דחוף. הרפואה המערבית מתייחסת למחלות ויראליות כמחלות שאין להן מרפה על ידי הרפואה ושהן צריכות לעבור לבד ולכן במרבית המקרים, ההתייחסות של רופא אל יבלות ויראליות תהיה ללא טיפול משמעותי. במקרים אחרים בהם כן יינתן טיפול ליבלות הללו, ייעשה שימוש בחומרי ובתרופות שתופעות הלוואי שלהן יכולות להיות צלקות או גרימת פצעים לשטח העור.

    טיפול טבעי ליבלות

    יבלות ויראליות ידועות גם בתחום הרפואה הסינית ולרפואה זו מגוון רחב של תכשירים שיכולים לסייע להילחם ביבלות ואף למנוע את הישנות ההופעה שלהם בעתיד. בין התרופות המקובלות על פי הרפואה הסינית לטיפול ביבלות ויראליות ניתן למנות שימוש בצמחים מיוחדים שנרקחים באופן שצורב את היבלת ומעלים אותה לאחר כמה טיפולים, צמחים שנחשבים לבעלי חומר התוקף את הווירוס וגורם להמתה שלו במהירות, צמחים המחזקים את המערכת החיסונית והופכים אותה ליעילה במלחמה נגד הווירוסים, משחות ותמיסות לשימוש חיצוני ועוד.

    אחת הדוגמאות ליעילות של צמחים בטיפול ביבלות ויראליות היא המשחה סופר חוסן שהיא משחה המורכבת מצמחי מרפא מיוחדים וידועים כיעילים לטיפול ביבלות ויראליות. את המשחה ניתן למרוח על האזור מספר ימים עד להיעלמות של היבלת מעל פני העור. היתרון במשחה על בסיס צמחים טבעיים היא שהיא מעלימה את היבלת לתמיד.

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      ליצירת קשר

      השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר
      כניסה לחנות
      חברות שיווק אינטרנטי חברות שיווק אינטרנטי