ייעוץ מקצועי
יחס חם ואישי
0

אין מוצרים בסל הקניות.

השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

    אילו תוספי תזונה מתאימים ביותר לילדים?

    הילדים שלנו הם ללא ספק האוצר היקר ביותר שלנו ואנו רוצים להגן עליהם ולהעניק להם רק את הטוב ביותר. בואו נודה באמת, ילדים לא תמיד מבינים את חשיבות התזונה ולעיתים קרובות ניתן למצוא ילדים בכל הגילאים שאינם מקפידים על אכילת המאכלים הנכונים. ילדים רבים בישראל ניזונים בעיקר מממתקים, חטיפים, מוצרים בעלי אחוז שומן גבוה, אוכל תעשייתי ועוד מאכלים אשר אינם תורמים לצמיחתם וגדילתם. תוספי תזונה לילדים הם דבר הכרחי בניסיון של ההורים להשלים עבור אותם ילדים את מה שהם לא צורכים לבד. ויטמין C, ברזל, אומגה 3, אבץ ועוד ויטמינים ותוספי תזונה אחרים יכולים לעזור לילד שלכם להיות בריא וחזק גם אם אינו צורך אותם במזון עצמו.

    תקופת הגדילה – התקופה החשובה ביותר

    תקופת הילדות וההתבגרות מאופיינת בעיקר בגדילה מהירה וההתפתחות בשנים אלו לעומת שנים אחרות עצומה. ההתפתחות של הילד היא כמובן התפתחות פיזית בעיקרה אך בגיל הזה מעוצבת האישיות של הילד ומתפתחת גם הזהות הרגשית שלו. בשלב הזה חשוב מאוד להעניק לגוף את כל הרכיבים להם הוא זקוק על מנת שיוכל לבנות את עצמו כגוף בריא וחזק להמשך החיים. התהליך המואץ בא לידי ביטוי כמובן מבחינה חיצונית, אך לא רק. גם המערכות החשובות ביותר בגוף כמו מערכת העצבים והמוח מתפתחות במהירות בגיל הזה. על מנת להעניק לגוף שלנו כלים שיעזרו לו להתמודד עם מחלות ובעיות עתידיות מומלץ לשמור על תזונה נכונה. תוספי מזון עוזרים לבנות את הגוף כך שידע להתמודד עם מחלות עתידיות בצורה הטובה ביותר. תזונה לא סדירה ולא מאוזנת תפגע לא רק בהווה אלא יכולה להראות את סימניה גם בעתיד היותר רחוק. הילד שלכם אוכל בצורה לא מסודרת ולא את המאכלים הנכונים? תוספי תזונה עבורו יכולים בהחלט להשלים את החסר.

    תוספי תזונה לילדים – המומלצים ביותר

    ראשית, צריך לומר את האמת ולהודות שלא כל מה שמתאים למבוגרים מתאים גם לילדים. לכן, עבור ילדים הומצאו תוספי מזון המגיעים בצורות מעט אחרות: סוכריות, טבליות מציצה, קוביות שוקולד, סוכריות על מקל, דובונים מגומי ועוד. אפשר להתווכח על כמות הסוכר שמחדירים לתוספי התזונה האלו אך לפי מחקרים עולה כי השפעתם נמוכה ביחס לתוצאה החיובית שהיא משיגה לילדים. לילדים חשוב לקבל ויטמינים, מינרלים וצמחי מרפא שיעזרו לגופם המתפתח בעתיד. תוספי התזונה החשובים כוללים ויטמין C המחזק את המערכת החיסונית, ברזל המחזק את הגוף, כלורופיל המספק לגוף מינרלים וגם ויטמינים רבים, אבץ התורם לצמיחה ולגדילה ועוד. שאנחנו מדברים על הילדים שלנו אנחנו רוצים לתת להם את כל הכלים הטובים ביותר שיוכלו להתמודד עם כל בעיה בעתיד. תוספי תזונה עוזרים לילדים לבנות גוף בריא וחזק ולמנוע מחלות ובעיות בריאותיות בעתיד.

    ניתן לקבל יעוץ ללא תשלום וללא התחייבות בכל זמן ובכל נושא למעט שבת וחג

    רוצים לדעת עוד על טיפול בצמחי מרפא לחצו כאן >>

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      ליצירת קשר

      השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר
      כניסה לחנות
      חברות שיווק אינטרנטי חברות שיווק אינטרנטי