ייעוץ מקצועי
יחס חם ואישי
0

אין מוצרים בסל הקניות.

השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

    אמצעים טבעיים להקלה בחניכיים דלקתיות

    דלקת חניכיים נחשבת לאחת הבעיות השכיחות ביותר בתחום רפואת השיניים. לפי מחקרים בנושא, למעלה מ-90% מהאוכלוסייה סובלת מבעיות חניכיים שונות, כאשר לא מעט אנשים אינם מודעים כלל לעובדה שקיימת בעיה.

    למרות שהביקור השגרתי אצל רופא השיניים הוא המקום לגלות ולזהות את הבעיה וטיפולי חניכיים מסוגים שונים הם התרופה הקונבנציונלית, ישנם אמצעים טבעיים שיכולים להוות פתרון ולספק הקלה.

    אלו הן כמה מהחלופות הטבעיות לתרופות או טיפולי חניכיים קונבנציונליים:

    מרווה:

    צמח המרווה הוא צמח מחטא, אנטי דלקתי, שנמצא כיעיל נגד דלקות חניכיים. כדי להנות מהיכולות של צמח המרווה, צריך לחלוט אותו במים רותחים במשך מספר דקות. לאחר החליטה יש לצנן את הנוזל ולגרגר אותו בתוך הפה. כדאי לעשות זאת מספר פעמים ביום כדי להנות מתוצאות אופטימליות.

    ג’ינג’ר:

    שורש ג’ינג’ר הוא עוד צמח מחטא שיכול לסייע בהקלה על דלקות ובעיות חניכיים. אפשר לשתות תה עם ג’ינג’ר או לחלוט את הג’ינג’ר במים רותחים בדומה לחליטת המרווה. גם במקרה זה אפשר לגרגר את התה או לשתות אותו.

    אלוורה:

    אלוורה היא אחד הצמחים היעילים ביותר בטבע בכל הקשור לחיטוי. כדי למנוע טיפולי חניכיים כואבים אפשר למרוח אלוורה ישירות מהצמח על האזור המודלק או לרכוש ג’ל אלוורה. ג’ל זה ניתן לרכישה בכל חנות פארם.

    קמומיל:

    תה קמומיל הוא תה מרגיע מאד שיכול לסייע גם בהקלה על כאבים. חשוב לשתות תה פושר או קר אך לא חם מאד או קר מאד, על מנת שלא ליצור רגישות נוספת באזור החניכיים.

    אצות:

    אצות מסוימות, ביניהן אצת הכלורלה הירוקה, מסייעות בהפחתת הכאב ומקלות על דלקות החניכיים. לא כל האצות מסייעות בחיטוי דלקות חניכיים.

    צמחי מרפא – ולא רק

    לצד צמחי מרפא שמספקים הקלה טבעית על דלקות ומונעים טיפולי חניכיים מורכבים, חשוב לזכור שהגיינת הפה היא עניין קריטי.

    חשוב להימנע מאכילת סוכרים ומזונות אחרים שיכולים להזיק לשיניים ולשמור על שגרת צחצוח קבועה. בנוסף, חשוב להגיע לשיננית לניקוי השיניים בכל שלושה חודשים, דבר שיוכל למנוע מראש דלקות ובעיות חניכיים.

    ביקורת קבועה אצל רופא השיניים תוכל לשמור על השיניים ועל אזור החניכיים. הרופא יוכל לזהות במהירות מצב שבו יש דלקת ולפעול למניעתו עוד לפני טיפולי חניכיים מסובכים.

    במקרה הצורך כדאי לערב מומחה חניכיים. המומחה בודק את מצב החניכיים ובונה תוכנית טיפולים המתאימה לכל מטופל לפי מצב הפה. התוכנית יכולה לכלול טיפול בתרופות, טיפול במוצרים טבעיים במידה והמצב אינו חמור או טיפולי חניכיים מהותיים יותר כמו ניתוחים וטיפולי שיקום הפה.

    כדאי לזכור שניתוחי חניכיים וטיפולים שיקומיים קשים אחרים, מלווים בהחלמה שאינה פשוטה ומחייבת תזונה מסוימת, כאבים ושימוש בתרופות לפי הצורך. כדי למנוע זאת כדאי להיות עם היד על הדופק ולשמור על הגיינת הפה.

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      ליצירת קשר

      השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר
      כניסה לחנות
      חברות שיווק אינטרנטי חברות שיווק אינטרנטי