ייעוץ מקצועי
יחס חם ואישי
0

אין מוצרים בסל הקניות.

השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

    בריחת שתן בלילה

    בריחת שתן בלילה הינה תופעה מוכרת ונפוצה יחסית באוכלוסייה, בעיקר בתקופת הילדות אך גם אצל מבוגרים. לעיתים נמנעים ההורים מלטפל בהרטבה הלילית של ילדיהם וממתינים לסיומה הטבעי, עד שהקשיים המתלווים אליה מובילים לחיפוש אחר טיפול מתאים. קשיים אלו מתבטאים בין היתר בתחושת אשמה ובירידת הערך העצמי של הילד, בפגיעה בחייו החברתיים, וכן במתחים משפחתיים. מאידך, מבוגרים הסובלים מבריחת השתן נפגעים עוד יותר מהבחינה הנפשית, עד כדי פיתוח דיכאון.

    לכן, חשוב לדעת כי ניתן בהחלט לטפל בתופעה בדרכים שונות, כדוגמת חיזוק הכליות בעזרת תמציות, באמצעות טיפולי ביופידבק ודרך שינוי הרגלים התנהגותיים.

    גורמים לבריחת שתן בלילה

    קיימים גורמים רבים להרטבה לילית המשתנים מאדם לאדם. הסיבות הנפוצות בילדים כוללות ייצור שתן מוגבר בלילה, שלפוחית שתן קטנה, היעדר התראה על מילויה ואי יקיצה משינה, אירועים מעוררי חרדה וכן בעיות אנטומיות מולדות. יש לציין כי נשים נוטות לסבול מהתופעה יותר מגברים, בשל נסיבות כגון צניחת רצפת האגן לאחר ריבוי לידות, שינויים מבניים והורמונאליים בתקופת ההיריון, והיחלשות שריר שלפוחית השתן לאחר ניתוח וגינאלי. מאידך, גברים נוטים לסבול מהרטבה לילית בעיקר בשל בעיות בערמונית, ומעבר לכך קיימים גורמים משותפים לשני המינים כמו מחלות דמנטיות, סוכרת, סרטן, שלפוחית רגיזה ונטילת תרופות.

    טיפולים בהרטבה לילית

    כיום קיים מגוון רחב של גישות לטיפול בהרטבה לילית, עליהם נמנים בין היתר צמחי מרפא, תמציות הומיאופתיות, טיפולים פסיכולוגיים ותרופות המטפלות במרכיבי מערכת השתן. דוגמא לכך מהווה תמצית לחיזוק הכליות ומערכת השתן של סופר חוסן אשר מטפלת בבעיות בכל הגילאים, וכוללת רכיבים טבעיים כמו רמניה, אנג’ליקה וחומעה. יש לציין כי יתרונן הגדול של תמציות טבעיות הינו התמקדות בגורמי התופעה ועידודם לבריאות והתפתחות תקינה, לעומת תרופות קונבנציונאליות המכוונות לרוב לטיפול בסימפטומים בלבד. את הטיפול בצמחי המרפא אפשר בהחלט לשלב עם טיפול פסיכולוגי, אך ראוי לציין כי כאשר מדובר בילדים עלולה הפנייה לפסיכולוג דווקא להעצים את רגשות האשם. לכן, לפני שפונים לטיפול כלשהו כדאי להתייעץ עם גורמים בעלי ידע או מכרים בעלי ניסיון, על מנת לבחור בדרך הטובה והמתאימה ביותר לאדם הסובל מהבעיה.

    רוצים לדעת עוד על טיפול בצמחי מרפא לחצו כאן >>

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      ליצירת קשר

      השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר
      כניסה לחנות
      חברות שיווק אינטרנטי חברות שיווק אינטרנטי