ייעוץ מקצועי
יחס חם ואישי
0

אין מוצרים בסל הקניות.

השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

    דליות ברגליים אצל נשים וגברים

    אבחנה של “דליות פירושה דפורמציה של ורידים ברגל, שבה הדפנות הופכות דקיקות יותר, והלחץ בכלי דם גדל. איך זה קורה? בדרך כלל, הדם זורם כלפי מעלה דרך הוורידים, ושסתומים מיוחדים מונעים את זרימת הנוזל למטה בהשפעת כוח הכבידה: הם נפתחים, מכניסים לדם ונסגרים, לא נותנים לו לזרום בחזרה. אם השסתומים אינם פועלים היטב, חלק מהדם עדיין זורם החוצה, נפחו בחלק מסוים של כלי הדם גדל ויוצר לחץ על הדפנות. כתוצאה מכך, הכלים נמתחים – מופיעות דליות. לרוב, הוורידים “בולטים” על הרגליים, אך דליות עלולות להשפיע לא רק על הגפיים התחתונות, אלא גם על הגפיים העליונות, הבטן, המפשעה וחלקים אחרים של הגוף.

    גורמים לדליות

    ישנם גורמים שונים המעודדים היווצרות ורידים ברגליים כמו עודף משקל והשמנת יתר, תזונה לא מאוזנת. תזונה דלה חוסר בסיבים המובילה לעצירות, מגבירה את לחץ הדם באגן ומעוררת בעיות בורידים ברגליים.

    עומסים סטטיים ארוכים. אורח חיים “ישיבה” ו”עמידה” מסוכן, הרמת משקולות.

    מצד שני, גורמים מסוימים אינם בשליטת האדם. עם זאת, ניתן לשמור על “נקודות התורפה”  תחת שליטה: לבצע מניעה, לדעת איזה טיפול דרוש כדי שורידים ברגל יישארו בריאים.

    גורם נוסף שעשוי להשפיע הוא נטייה גנטית. ההסתברות לחלות בדליות בעקבות גנטיקה היא גבוהה מאוד (עד 90%).

    מעבר לכך גם הגיל מהווה פרמטר:  ככל שהאדם מבוגר יותר, הכלים חלשים יותר והנטייה לדליות גדלה.

    הופעת דליות אצל נשים וגברים

    סיבות לנפיחות של ורידים ברגליים שונות ותלויות במין של בן אדם. על פי הסטטיסטיקה, נשים חולות במחלה זו כמעט פי שניים מגברים. הסיבה לכך, בין היתר, היא שימוש רב שנים בנעלי עקב. עם זאת, גורם סיכון חמור יותר הוא חוסר איזון הורמונלי בגוף, במיוחד במהלך ההיריון. זה מגביר את העומס על כל האיברים, וכלי הדם הם בין הראשונים לסבול.

    לגברים יש גם של גורמי סיכון האופייניים להם יותר: גברים נוטים יותר לא לשמור על הרגלי תזונה נכונים ולפי סטטיסטיקה נוטים יותר להרגלים “רעים” כמו עישון סיגריות ושתיית אלכוהול, לעתים קרובות יותר נתונים למאמץ גופני כבד. הסיבות, כפי שניתן לראות, לעתים קרובות שונות, אבל הדרכים לטיפול בדליות ברגליים אצל נשים וגברים אינן שונות.

    כדי למנוע תופעות לוואי שונות ולדחות את הניתוח כמה שיותר רחוק כדאי לפנות לרפואה טבעית. בסופר חוסן ניתן למצוא תרופות ומשחות שעוזרות להקלת בכאבים ברגליים והורדת נפיחות.

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      ליצירת קשר

      השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר
      כניסה לחנות
      חברות שיווק אינטרנטי חברות שיווק אינטרנטי