ייעוץ מקצועי
יחס חם ואישי
0

אין מוצרים בסל הקניות.

השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

    דנה – טיפול בקוצר נשימה ובעית קשב וריכוז

    קראו את סיפורה המרגש של דנה, אשר המוצרים הטבעים של סופר חוסן עשו פלאים בטיפול באסטמה של ביתה ובבעיות הקשב והריכוז של בנה.

    בס”ד 1.05.2013

    לכל המעוניינים שלום רב!

    אני בטוחה שלכל מי שקורא את המכתב, ידועים רגשות כמו כעס, תסכול או שמחה. כמו כן אני בטוחה שרבים חוו לפחות פעם בחיים את שני הרגשות מרשימה למעלה בו זמנית. אך אני רוצה לספר סיפור על חוויה של שלושת הרגשות ביחד לגבי בריאות של הדבר היקר ביותר לכל אדם-הילדים שלו.

    שמי דנה ואני אישה נשואה עם ילדים. בין יתר הילדים יש לי ילדה בת 10 ושמה אביגיל וילד בן 9 ושמו לוי יצחק.

    אביגיל סובלת מקוצר נשימה קשה מאוד מגיל שנתיים ועל כן מטופלת בסטרואידים ברמה היומית במשך כל השנים הללו. הגוף שלה כנראה לא מגיב טוב לתרופות קשות ויש צורך מדי פעם להגביר את המינון – דבר שמביא לתופעות לוואי אצלה. חיצונית היא גם נראת בעלת חגורת כתפיים מאוד מנופחת – וזה ברור: הרי הילדה נלחמת עבור כל גרם אוויר שיכנס לריאותיה. בין השאר היא אובחנה גם כילדה עם בעיית קשב וריכוז והוצע לנו טיפול בריטלין. בנוסף הילדה סובלת מעודף משקל – דבר שמפריע לה לנהל אורך חיים פעיל.

    בשנתיים האחרונות הילדה הוסיפה עוד תלונה לאלה הרגילות שלה והיא : היא לא יכולה לנשום בכלל כשנמצאת במצב שכיבה ומבקשת להירגע בשביל להירדם. הפתרון שהילדה מצאה היה פשוט מבחינתה: להירדם בישיבה, ואז ההורים בזהירות יעבירו אותה למצב אופקי במיטה.

    מה אתם אומרים? נכון רעיון מצוין?

    פניתי לרופאים שונים ומשונים ולא מצאו שום סיבה לתופעה מוזרה… ואביגיל ממשיכה להירדם בישיבה!

    יום אחד אחותי ראתה בסבל הילדה ואיימה עלי שאם לא אפנה לרפואה בסגנון אחר היא תיקח את אביגיל ממני ותטפל בה בעצמה. זעזע אותי שמהצד נראה שאביגיל סובלת בגלל ראש מקובע של אמה.

    באותו ביקור אחותי ראתה גם בסבלו של הבן שלי שאני לא ייחסתי לזה חשיבות ולא חשבתי שהסיבה היא רפואית לחלוטין: הילד היה מאוד רגיש לטון דיבור כשפנו אליו. אם מישהו היה מעלה את הטונים ולא מדבר אליו בכבוד –מיד היה פורץ בצעקות ומתחיל להשתולל. בנוסף הילד לא ישן רגוע בלילה,מסתובב המון במיטה וכל שרירי הבטן שלו מכווצים מאוד. כמו כן הילד מגלה סימנים של בעיית קשב וריכוז גם כן!!!

    אחרי השיחה עם אחותי החלטתי לשים פעמי לרפואה אלטרנטיבית ופניתי לדיקור וגם הומאופטיה. להגיד לכם שזה עזר לילדי לפחות בקצת זה יהיה שקר. אם זה עזר למישהו אז רק לכיס של אותם המטפלים. הייתי על סף ייאוש ולא ידעתי מה לעשות עוד.

    פניתי לחברה שלי לקבלת עיצה וקיבלתי מספר טלפון של האישה שמטפלת במקרים כאלה וגם רבים נוספים להצלחה רבה – גב’ נעמי מרמלשטיין. נאמר לי שהיא יכולה לאבחן את האדם גם בטלפון – דבר שלא יכולתי להאמין לו.אך אין מה לעשות,בשביל הילדים ניסיתי גם אותה.

    ומה אתם חושבים שקרה? הצלחתי להשיג אותה רק אחרי חודש של ניסיונות ונחרדתי למשמע אוזניי: אביגיל שלי סובלת מטפיל שנקרא אמבה והוא עצמו והטוקסינים (הרעלים) שלו גורמים לה לבצקת בריאות. לוי יצחק גם הוא סובל מטפיל, אומנם מסוג אחר, והטוקסינים מצטברים בכבד וגורמים לאי שקט נפשי ומכאן התקפי הזעם התכופים.

    מה הייתם חושבים אם הייתם שומעים דברים כאלה על הילדים שלכם בטלפון ועוד מאדם שאתם לא יודעים בכלל מה השכלתו הכללית והספציפית? וכל זה היא פסקה בלי לראות אותם!!!

    אני אישית לא קיבלתי את דבריה כנכונים בלי שיש הוכחה מבדיקות של רפואה רשמית!

    מיד פניתי לקופת חולים וביקשתי בדיקות דם ויציאות בשבילם, ועשינו אותם כמו גדולים אפילו כמה פעמים בתוך שבוע על מנת להיות בטוחים שיש דברים בגו.

    רוצים הפתעה? התשובות היו שליליות גם לתולעים וגם לאמבות.

    …..ואביגיל ממשיכה להירדם בישיבה!!!

    …..ולוי יצחק ממשיך להשתולל!!!!

    בהנחיית אותה חברה פניתי לאדם שעובדת איתו גב’ נעמי והוא מספק לה תמציות צמחים שמסוגלים לטפל בבעיות, אדם בשם יצחק בעלים החברה “סופר חוסן”.

    בחיוג בראשון מיד ענו לי. הזדהיתי והסברתי את סיבת הפניה שלי אליו. אבל במקום לספר לו מה בדיוק אני רוצה ממנו אני שואלת שאלה די מטופשת: “סליחה שאני שואלת אבל………האם מה שאתה מוכר באמת עובד???” רוצים לדעת איזו תשובה שקיבלתי? אגלה לכם – צחוק!!!

    זה היה צחוק של אדם שיודע למה הוא צוחק והוא הסביר לי מיד: “אני חי מזה כבר יותר מעשרים שנה!!”

    באותו רגע הסברתי לו מה אני צריכה והוא הנחה אותי איזו דיאטה צריך לצרף לנטילת הטיפות. שוחחתי עם הילדים והסברתי להם שאנחנו חייבים לנסות את זה ולא יהיה שום נזק אם נוציא מהחיים סוכר, קמח לבן ודברי חלב שחייבים להסיר מהתפריט בזמן הטיפול. הם היו מוכנים לנסות.

    כשקיבלנו את הטיפות לימדתי את הילדים להכין את המינון נדרש על מנת שיוכלו להכין לעצמם אם האימא לא נמצאת. הם הבינו ויצאו לדרך.

    כל יומיים הייתי אופה להם לחם מקמח מלא ללא סוכר, הכריכים ללימודים היו מורכבים מכל הדברים הבריאים חוץ מדברי חלב, ממתקים למיניהם הלכו לפח ולא חזרו לביתנו, צנצנות עם סוכר לבן וחום התכסו אבק על המדף. אלה היו השינויים היחידים שביצענו באורח החיים שלנו ולא מעבר לזה. הילדים הלכו ללימודים כרגיל,תיפקדו בבית כרגיל, אף פעם לא דיברנו יותר על התרופות ההלו ולא ייחסנו חשיבות לדבר, עד שקרה משהו מאוד מוזר…….

    בסוף בשבוע השלישי לנטילת התמציות, ביום שישי אביגיל חזרה מלימודים ונכנסה לחדרה להחליף בגדים לבגדי עבודה – היא רצתה לשטוף בית לכבוד שבת. פתאום היא יוצאת ורצה אלי כאשר פניה כעוסות. ” אימא ,זה ממש חוצפה שהאנשים בבית מנסים לנעול בכוח את הנעליים שלי” והיא מצביעה על רגליים שלה עם נעלי בובה מחברת קרוקס האמיתיים שהם נעלי איכות ולא ניתנים למתיחה. אלה נעליים שקנינו לה בראש השנה וצמודות לרגל כמו כל נעל רגילה.החורף מנע ממנה ליהנות מהם בחוץ, לכן היא השתמשה בהן בבית, כאשר כל פעם הייתה מתלוננת שהן מתחילות ללחוץ לה ועד הקיץ הבא יהיה צורך לקנות לה נעליים חדשות.

    “למה את חושבת שהשתמשו בנעליים שלך?” שואלת אני. “מה, את לא רואה בעצמך? הן גדולות עליי מאוד!!!!” ולצורך חיזוק דבריה היא מנדנדת עם הרגל באוויר. ופתאום הרגשתי שאני עצמי נשארת ללא אוויר.

    “אביגיל, תמדדי בבקשה נעלי בובה רגילות של שנה שעברה שהיו קטנות עליך” ביקשתי בקול חלש. היא נכנסה לחדרה ויצאה עוד יותר כועסת: “גם אותן הרסו לי, והן גם גדולות עלי!” נו? קלטתם מה קרה? אני כבר הבנתי אך סירבתי להאמין למראה עיני. ביקשתי מאביגיל ללבוש חולצות שכבר היו קטנות עליה וחיכו לשעתן שאעביר אותם לילדים אחרים כמנהגי. החולצות היו גדולות עליה!

    ניסיתי להיזכר מתי בפעם האחרונה עזרנו לה לשכב במיטה אחרי שנרדמה בישיבה ולא הצלחתי. התעייפתם לקרא? אני לא התעייפתי להתפעל מהנס שקרה לי עם ילדיי.

    כדי לא לעייף אתכם יותר אסכם את מה שקרה בטיפול ואחריו: אביגיל ירדה במשקל,ירדה לה הבטן, נעלמו הבצקות, חגורת הכתפיים הסתדרה פחות או יותר, ריכוז שלה בשיעורים השתפר באופן משמעותי, היא נרדמת בשכיבה, ומינון הסטרואידים ירד ב-95% שמשמעות הדבר שאין לה שום קוצר

    לוי יצחק הפך למאוד רגוע ונגמרו התקפי זעם, נעלמה תחושת הרעב התמידית שהייתה קיימת גם אחרי ארוחה דשנה, השינה שלו רגועה מאוד, ואין לו שום בעיית קשב וריכוז

    נו, מה דעתכם על האנשים המדהימים הללו – גב’ נעמי ומר יצחק שטובת האדם היא בראש מעיניהם? אני מודה לאחותי עם האיומים שלה, אני מודה לחברתי עם ההמלצות שלה, אני מודה לגב’ נעמי עם הכישרון שלה, אני מודה למר יצחק על הידע שלו ומעל הכול אני מודה לבורא עולם ששלח לי את השליחים האלה שעזרו לילדיי להגיע לחיי בריאות ואיכות ועזר לי לישון בשקט וברוגע כאשר אני רואה את ילדיי בריאים.

    שמי דנה ומספר טלפון שלי הוא 050-8949597. אפשר ליצור קשר בשישה ימי הבריאה ולשאול שאלות לגבי החוויות שלנו והתמודדות בזמן הטיפול. כל טוב לכולם והרבה בריאות

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      ליצירת קשר

      השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר
      כניסה לחנות
      חברות שיווק אינטרנטי חברות שיווק אינטרנטי