ייעוץ מקצועי
יחס חם ואישי
0

אין מוצרים בסל הקניות.

השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

    הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים

    כאשר מדברים על הפרעת קשב וריכוז טיפול טבעי צריך להבין שהפרעת קשב זו  הפרעה התפתחותית המשפיעה על התנהגות, ריכוז ולמידה של ילדים. ילדים כאלה עשויים לא להתקבל על ידי בני גילם ולגרום לאנטיפתיה בקרב מורים – ההצלחה סובלת, ההערכה העצמית יורדת.

    חשוב להורים לשים לב לנקודות כאלה:

    הילד מוסח בקלות ואינו מסיים את מה שהתחיל, יש בעיות בהתרכזות בכל משימה, קשיים בתפיסת הדיבור המופנה אליו.

    הילד אימפולסיבי ופועל מבלי לחשוב על ביטחונו. התנועות הן כאוטיות, לא מתאימות. למשל, הוא נוגע בחפצים שאסור לגעת בהם, או רץ אחרי הכדור לקטע מסוכן ברחוב. לעתים קרובות נפגע או מופל.

    הילד נוטה לשינויים חמורים במצב הרוח ואינו מתמודד היטב עם אכזבות.

    הוא מאופיין באי שקט הן בבית והן במקומות בהם הפעילות הטבעית יורדת בדרך כלל. לילד קשה להיות בבית הספר, עודף אנרגיה וחרדה לא מאפשרים לו לשלוט בהתנהגותו. ענישה ושכנוע לא עוזרים.

    הילד, להיפך, יכול להיות מרוחק “שקט”, לשבת בשקט עם מבט נעדר, לחלום ו”ראש בעננים”. ילדים אלו מתקשים לרוב בקוהרנטיות ובכישורי ארגון.

    ישנן צורות שונות של ההפרעה. אם הצורה המוכרת יותר מאופיינת רק בחוסר ריכוז והיפראקטיביות, אז היא יכולה לבוא לידי ביטוי בדרכים נוספות כמו הפרעות שינה, כאבי ראש, גמגום וטיקים.

    ישנן אמנם התרופות המוכרות לטיפול בהפרעות קשב וריכוז, אך יותר ויותר פונים להתייעצות לגבי הפרעות קשב וריכוז טיפול טבעי.

    גורמים להפרעות קשב וריכוז

    יותר מ-6% מהילדים בגיל בית הספר סובלים מהפרעות קשב וריכוז. אצל בנים התופעה זו נחוצה יותר מהבנות. חוקרים רבים  חוקרים את הגורמים להפרעה, כולל תורשה, תהליכים כימיים במוח וגורמים חברתיים. חלק מהמדענים מאמינים שלילדים עם הפרעות קשב וריכוז יש רמות נמוכות באופן חריג וחוסר איזון של נוירוטרנסמיטורים מסוימים, כימיקלים הנושאים מסרים בין תאי המוח.

    הפרעת קשב וריכוז אצל ילדים מובילה לבעיות למידה. הקשיים מתגברים על ידי אימפולסיביות וריכוז לקוי. מורים מתלוננים בפני הורים אשר יחד עם הילד צריכים לפתור בעיות בלמידה ובתקשורת עם בני גילם.

    הפרעת קשב וריכוז יכולה להוביל ללחץ עבור בני המשפחה. התנהגותו של הילד היא מאוד לא מאורגנת ובלתי צפויה, לעתים קרובות נמשכת יותר משנה אחת. קשה להורים להתמודד עם זה.

    ילדים עם הפרעות קשב וריכוז לעיתים קרובות יותר רגישים ויוצאים בקלות משליטה. סובלים מדימוי עצמי נמוך. הילד מתעצבן על אחרים מכיוון שאינו יכול לעמוד בציפיות שלהם ולהתמודד היטב עם פעילויות רגילות.

    סופר חוסן הוא המקום לבדוק בו את הנושא של הפרעות קשב וריכוז טיפול טבעי. במקום פיתחו תרופות טביעות עשויות מצמחים רפואיים שעוזרות בתופעות של הפרעות קשב וריכוז, תפנו למומחים שלנו ליעוץ באתר או בטלפון!

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      ליצירת קשר

      השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר
      כניסה לחנות
      חברות שיווק אינטרנטי חברות שיווק אינטרנטי