ייעוץ מקצועי
יחס חם ואישי
0

אין מוצרים בסל הקניות.

השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

    טיפול בכאבי שרירים

    משחה נגד כאבי שרירים היא תרופה משככת כאבים ואנטי דלקתית, העוצרת את התהליך הדלקתי ומקלה במהירות על המצב. כאבי גב, חבורות, מכות – הן התלונות השכיחות ביותר של מטופלים ולקוחות המגיעים לבתי מרקחת. ישנם משחות ומשככי כאבים, המיועדים למריחה מקומית, ועוצרים במהירות את הכאב. ישנן משחות ששניתן לקנות ללא מרשם, וישנן כאלה שדורשות מרשם רופא. ישנן גם משחות טבעיות שלא רק מקלות על הסימפטומים אלא גם בשורש הבעיה.

    כיצד פועלות תרופות נגד דלקת ?

    משחה נגד כאבי שרירים מקלה על דלקת, על כאבים ומפחיתה חום פנימי המעודד דלקת שבעקבותיה ישנם כאבים.

    משחות משככות כאבים משמשות לפתולוגיות מפרקים, שינויים ניווניים, מחלות של רקמות חוץ מפרקיות, פציעות של מפרקים, שרירים, רצועות, גידים. למרות שניתן לקנות משחת כאב ללא מרשם, התייעצות עם רופא מומלצת מאוד. המומחה יענה על שאלותיך, יעריך התוויות נגד ויגיד לך באיזו תרופה עדיף לבחור. לשימוש במשחות וג’לים לכאב, רשימת אמצעי הזהירות היא מינימלית בהשוואה לכדורים, אבל היא עדיין קיימת.

    לתרופות מקומיות לכאבי פרקים ושרירים יש יתרונות רבים:

    שימוש פשוט ובטוח

    ספיגה והשפעה מקומית

    פעולה מערכתית בעלת ביטוי מינימלי

    הבטחת ריכוז מרבי באזור שימוש

    האפשרות לשלב מספר חומרים בו זמנית בתכשיר אחד

    פעולה ממושכת.

    במה לבחור: ג’ל או משחה?

    לג’ל לשיכוך כאבים יש את הנוסחה הקלה והיעילה ביותר לשימוש. לג’ל יש מרקם נוזלי, בנוסף הוא מכיל חומרי עזר, חומרים פעילים המונעים כאב. הג’ל אינו סותם את נקבוביות העור. ג’לים חודרים לעומק העור באזור שימוש, אינם גורמים לגירוי.

    למשחה נגד כאבי שרירים  יש השפעה ארוכת טווח יותר. יעילות של משחה נגד כאבי שרירים תלויה במידה רבה בעמידה בכללי השימוש בה. צריך לא רק למרוח את המשחה, אלא גם בעזרת המריחה להחדיר אותה פנימה. במקרה זה, האפקט האנטי דלקתי ומשכך כאבים יהיה בולט יותר. על פי מחקרים, אפילו מריחה העור למשך 45 שניות לעיתים מגביר את זרימת החומרים הפעילים ומגביר את ההשפעה.

    קיימות הגבלות שימוש במשחות בעלות אפקט מחמם. לא ניתן ליישם אותם על אזורים בעייתיים עם צורה חריפה של דלקת – ההשפעה עשויה להיות הפוכה מהרצויה. כמו כן, אסור להשתמש במשחות מקררות ומחממות על אזורים פגומים בעור, פצעים פתוחים.

    יש ודא שהעור באזור הבעייתי שלם. תזכרו שהרכיבים הפעילים של המוצרים נספגים במחזור הדם. זה יכול לגרום לבעיות מסוימות במהלך ההיריון ובמיוחד בהנקה.

    לשאלות נוספות, ואם אתם לא בטוחים לגבי הבחירה, תפנו לייעוץ לסופר חוסן. תוכלו לקבל ייעוץ על משחה בטוחה, שיתרונות השימוש בה יהיו גבוהים מהסיכונים הפוטנציאליים.

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      ליצירת קשר

      השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר
      כניסה לחנות
      חברות שיווק אינטרנטי חברות שיווק אינטרנטי