ייעוץ מקצועי
יחס חם ואישי
0

אין מוצרים בסל הקניות.

השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

    טפילי מעיים – אויבים בלתי נראים של הגוף שלנו

    טפילים במעיים הם אורגניזמים שחיים וניזונים בתוך גוף האדם (אורגניזם) על חשבון משאביו. ההדבקה בטפילי מעיים שכיחה יותר אצל ילדים בגלל מערכת חיסונית לא בשלה ושכיחה במיוחד אצל ילדים הלומדים בגן או בבית הספר. מסיבה זו, חשוב מאוד שילדכם יעבור טיפול מונע לפחות פעמיים בשנה (באביב ובסתיו).

    כיצד חודרים טפילים לגוף האדם?

    אנשים רבים חושבים כי הסבירות להופעת טפילים במעיים  אצל מבוגר המתגורר בסביבה עירונית ושומר בקפידה על כללי ההיגיינה האישית פוחתת לאפס. אבל עדיין זה לא כך. הסכנה מחכה לנו בכל צעד: מעקות מלוכלכים בתחבורה ציבורית, כסף, טלפונים ניידים… בנוסף, ביצים של טפילי מעיים עלולות להיכנס לגוף דרך ירקות לא שטופים, פירות, פירות יער, דגים מיובשים, מים לא מטופלים. כמו כן, לעתים קרובות, בשר, דגים ומוצרים מן החי שעברו טיפול לא מספיק הופכים למקור זיהום. בנוסף, “מתנה” כזו ניתן להשיג באמצעות ידיים מלוכלכות. במקרה זה, אנו מדברים על היגיינה לא מספקת של מוכרים, עובדים בתעשיית המזון וההסעדה הציבורית. בנוסף, במקרים מסוימים, חיות המחמד שלנו (כלבים, חתולים, כמו גם אוגרים, חזירי ים וכו’) יכולים לשמש כגורם לזיהום. העברה של טפילי מעיים יכול להתבצע בעת ניקוי שירותים, כמו גם במהלך ליטוף, מגע, נשיקות חיות נגועות.

    אז נסכם: טפילים במעיים הם תופעה מוכרת היכולה להגיע מחוסר היגיינה במגוון צורות: ידיים מלוכלכות, מגע עם פריטים מזוהמים (מצעים, צעצועים, מגבות, רהיטים, ידית דלת), שתיית מים או מזון מזוהמים (ירקות ופירות לא רחוצים או מזון מן החי שאינו מבושל או מזוהם),מגע עם אדם נגוע בהיעדר כללי היגיינה קפדניים, מגע עם בעלי חיים או אדמה נגועים.

    סימפטומים

    טפילים במעיים גורמים למספר תופעות לוואי: כאבי בטן עם בחילות/הקאות, אובדן תיאבון, עצבנות, חיוורון, ירידה במשקל, גירוד בפי הטבעת, זיהומים בעור סביב פי הטבעת, חריקת שיניים בלילה, פריחה בעור, הפרעות במעיים (שלשולים/עצירות), כל זה סימפטומים של התופעה  וכשהם ישנם כדאי ישר לפנות לרופא.

    כיצד למנוע הדבקה בתולעים?

    היגיינת ידיים נכונה של כל בני המשפחה

    שימוש במקורות מים בטוחים לשתייה, כביסה ובישול

    היגיינה קפדנית של ציפורניים לילדים

    בדיקות תקופתיות של ילדים המבקרים במקומות ציבוריים על מנת לאבחן ולטפל מהר יותר בטפילות.

    כיצד מטפלים?

    הטיפול המומלץ של טפילים במעיים הוא  במוצרים המבוססים על מרכיבים טבעיים שאינם גורמים לתופעות לוואי ואין להם התוויות נגד לשימוש. ניתן למצוא את הפורמולות אלו בסופר חוסן, פורמולות מבוססות רק על חומרים טבעיים ומביאות לשיפור וריפוי. פנו לסופר חוסן לקבלת יעוץ דרך האתר או בטלפון!

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      ליצירת קשר

      השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר
      כניסה לחנות
      חברות שיווק אינטרנטי חברות שיווק אינטרנטי