ייעוץ מקצועי
יחס חם ואישי
0

אין מוצרים בסל הקניות.

השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

    כיצד לשפר את הזיכרון ואת תפקוד המוח?

    לתרופות מסוימות יש השפעה ממוקדת על תפקוד המוח. הן משפרות את המהירות והאיכות של עיבוד מידע, זיכרון וריכוז, אבל לתרופות  רבות עשויות להיות תופעות לוואי או אפילו נזק בריאותי בשימוש לא נכון בהן.

    תפקודו של המוח תלוי באספקת הדם  לתאים שלו. הגוף מקבל חמצן הנחוץ לתפקודו דרך מערכת הדם. אם מגיעה כמות חמצן נמוכה מהנדרש, האדם יכול לסבול מפגיעה קוגניטיבית. במצבי לחץ קיצוני הדורשים פעילות מנטלית מוגברת, המשאבים הטבעיים לא תמיד מספיקים ויש לתגבר את זרימת הדם כך שהחמצן יספיק.

    ישנן תרופות להגברת פעילות המוח או תרופה לחיזוק זיכרון אשר יכולות לעזור.  למי הן יכולות להתאים ואיך לבחור אותן נכון.

    חשיבות שיפורו של תפקוד המוח

    נטילת תרופה לשיפור הזיכרון  המשפרת יכולת קוגניטיבית יכולה לסייע בכל תחומי החיים. הדבר יכול להביא לשיפור של: קשב וריכוז, תפיסה ועיבוד אינפורמציה וזיכרון. כמו כן היא יכולה להפחית תשישות נפשית ודיכאון.

    תרופות המשפרות את פעילות המוח פועלות על ידי הגברת זרימת הדם במוח ולהזנת תאי העצב. השימוש בהם ללא אינדיקציות מתאימות עלול להוביל לסיבוכים במערכות העצבים והלב וכלי הדם. בנוסף, יכולות להיות להן תופעות לוואי לא רצויות לנשים בהריון או מצבים ייחודיים אחרים. לכן יש ליטול אותן רק לאחר התייעצות עם רופא ובדיקות. למשל, אם למטופל יש הפרעת קצב לב, מחלת לב כלילית, כיב קיבה או תריסריון, פתולוגיה של כליות או כבד, אזי צריכת תרופות כאלה אסורה. חובה להתייעץ עם רופא המטפל.

    אילו תרופות לשיפר תפקוד המוח אפשר לקנות ללא מרשם?

    תרופה לחיזוק הזיכרון המכילה מרכיבים צמחיים וויטמינים לשיפור הזיכרון וקשב וריכוז הנמכרת כתוסף תזונה זמינה ללא מרשם. ניתן להשתמש בהם למניעה, כאשר לא נצפים שינויים שליליים בפעילות המוח, או שיש הפרעות תפקודיות קלות. אבל תוספים אלה אינם מתאימים לפתרון בעיה רפואית ספציפית, כאשר יש צורך להציג בבירור את תוצאות הטיפול. ישנן פורמולות המבוססות על צמחים טבעיים אך ניתנות לאחר שיחה והתאמת התרופה לכל מטופל ומצבו הרפואי..

    כך נעשה בסופר חוסן בה פיתחו את הפורמולה המבוססת על מחקרים רבים שנערכו בעולם על השפעת צמחים שונים על תאי המוח ושיפור זיכרון.

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      ליצירת קשר

      השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר
      כניסה לחנות
      חברות שיווק אינטרנטי חברות שיווק אינטרנטי