ייעוץ מקצועי
יחס חם ואישי
0

אין מוצרים בסל הקניות.

השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

    שיטות אפקטיביות להגברת קשב וריכוז

    קשב וריכוז תלויים בפעילותם התקינה של נוירונים במוח. פעולות אלה מאטות או דווקא מזרזות את התהליכים הפסיכולוגיים או הפיזיולוגיים החשובים כרגע.  הפרעות קשב וריכוז בולטות מאוד אצל ילדים, במיוחד בגיל ביה”ס. ילד עם הפרעות קשב וריכוז יתקשה להתרכז בלימודים, כתוצאה מכך יסבול מביטחון עצמי נמוך הן בגלל הישגיו הנמוכים והן כי בשל קשיי הריכוז יגרום להפרעות בכיתה, במיוחד אם מדובר על הפרעות קשב וריכוז עם היפראקטיביות. לכן, כדאי מאוד לאבחן הפרעות קשב וריכוז ולטפל בהן בהקדם.

    למרות שהעניין בא לידי ביטוי בצורה משמעותית מאוד אצל ילדים ובלימודים, בכל סוג של פעילות בחיינו ובכל גיל יכולת קשב וריכוז משחקת תפקיד מפתח. לכן, חשוב לטפל בעניין ואם פחות מעוניינים לטפל בתרופות הרגילות כדאי לבדוק את הנושא של קשב וריכוז טיפול טבעי . ישנם טיפולים טבעיים שיכולים לשפר את העניין וגם לטפל בגורמים לבעיה ולא רק בתסמינים. עם זאת, חשוב לפנות למומחים בתחום.

    למה אנחנו מאבדים מיקוד?

    גורמים רבים עשויים להיות הסיבה לכך. לא רק קשישים, אלא גם אנשים בעלי מאפיינים פסיכופיזיולוגיים, למשל, חולים עם פגיעות מוח טראומטיות, עלולים לסבול מפגיעה בריכוז. ממספר גורמים למחלה זו ניתן להבחין באחד המשמעותיים ביותר – הפרה של מחזור הדם של המוח.

    איך קשב וריכוז טיפול טבעי יכול לשפר את ריכוז וזיכרון? כמובן, קודם כל, אתם צריכים להתייעץ עם רופא שיבחר את שיטת הטיפול המתאימה לכם ותרופות טבעיות לשיפור הקשב.

    כמה דרכים פופולריות לשיפור קשב וריכוז.

    שיטות לא תרופתיות: ידוע שהמחסור בחמצן משפיע לרעה על המוח, ולכן נסו למצוא זמן לטיולים באוויר הצח. נסו גם כמה תרגילים פשוטים לקשב וריכוז: בסוף הערב נסו לזכור את כל מה שקרה לכם היום עד הפרט הקטן ביותר (איזה צבע הטפט במשרד, כמה צמתים עברתם בדרך לבית וכדומה) .

    שיטת קשב וריכוז טיפול טבעי: קיימות התרופות הצמחיות לשיפור זרימת הדם, כולל זרימת הדם במוח. אלה תכשירים המבוססים על תמציות צמחים רפואיים. מחקרים הראו שתרופות המבוססות על צמחים רפואיים משפרות את הקשב, הגמישות המנטלית ויכולת הזיכרון. ובעיקר, עבור קשישים וחולים עם מחלות כרוניות, ניתן להשתמש בתרופות כאלה לתקופה ארוכה ולשלבן עם תרופות אחרות.

    בסופר חוסן תמצאו תרופות המבוססות על צמחים רפואיים לשיפור קשב וריכוז גם לילדים וגם למבוגרים!

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      ליצירת קשר

      השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר
      כניסה לחנות
      חברות שיווק אינטרנטי חברות שיווק אינטרנטי