ייעוץ מקצועי
יחס חם ואישי
0

אין מוצרים בסל הקניות.

השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

    שימוש נכון במשחות לספורטאים

    משחה עבור כאבי שרירים לספורטאים היא חלק הכרחי בערכת העזרה הראשונה של כל ספורטאי. משחה זו נחוצה גם למניעת פציעות וגם לטיפול בהן.

    שימוש במשחות מחממות לשרירים לפני אימון יגביר את זרימת הדם לרקמות, יעלה את איכות החימום ויגן מפני נקעים. בפציעה, משחות ספורט ירדימו את המקום הכאב, יפחיתו נפיחות ויזרזו את ההחלמה. במחלות כרוניות, משחות מחממות יגבירו את ניידות המפרקים ויקלו על תחושת הנוקשות.

    חבורות, נפיחות, כאב מתרחשים עקב נזק לרקמות ולנימים. מטבוליזם באזור הפגוע מופרע. ואם חילוף החומרים מופרע, הרקמות אינן מקבלות את התזונה הדרושה והריפוי איטי בהרבה.

    משחות ספורט מחולקות למחממות ולמקררות.

    משחה לכאבי שרירים לספורטאים מחממת שרירים ומפרקים :  משחות מחממות מגבירות משמעותית את זרימת הדם באזור הפגוע ומגבירות את העברת החום. מיד לאחר הפציעה, לא ניתן להשתמש במשחות כאלה. עדיף להשתמש בהן  כמה ימים לאחר הפציעה או ברציפות עבור הפרעות כרוניות.

    משחות וג’לים מחממים משמשים למניעת פציעות כקדם אימון לחימום השרירים. משחות ספורט עוזרות להתחמם בצורה איכותית ולהפחית כאבי שרירים לאחר אימון אינטנסיבי.

    משחות קירור לשרירים ומפרקים – משחות קירור יוצרות אפקט של קור. הן לא מורידות את הטמפרטורה במובן האמיתי של המילה, אלא רק יוצרים תחושה. במילים אחרות, הקולטנים שלנו מטעים. עם אפקט קירור, עדיף להשתמש בג’לים ולא במשחות. ג’לים נספגים טוב יותר, אין צורך לשפשף אותם, וזה חשוב מאוד בימים הראשונים לאחר פציעה, כאשר שפשוף הוא פעולה היוצרת  חימום ומפריעה להירגעות האזור.

    בניגוד למשחות מחממות, המשחות המקררות מתאימות לשימוש מיד לאחר פציעה. ג’לים מקררים יסייעו לשיכוך כאבים, ימנעו התפתחות דלקות ויקלו על נפיחות. יש למרוח את המשחה בשכבה דקה על האזור הפגוע, לפזר בצורה אחידה ולתת לה להיספג. אין לשפשף את האזור הפגוע בימים הראשונים לאחר הפציעה!

    כללי שימוש כלליים

    במקרה של מניעת פציעות: יש למרוח 3-5 ס”מ משחה עבור כאבי שרירים לספורטאים על קבוצות השרירים הפועלות, לפזר על האזור הרצוי ולשפשף בתנועות עיסוי קלות.

    בטיפול בפציעות כאמור לא כדאי לשפשף את המשחות והג’לים! יש למרוח בשכבה דקה אחידה ולתת לג’ל או המשחה להיספג. שפשוף יכול להחמיר את הפציעה.

    יש למרוח משחות וג’לים מקררים מיד לאחר הפציעה. רק לאחר יום ניתן להתחיל להשתמש בחימום.

    אסור לקחת טיפולים תרמיים בעת שימוש בג’לים לקירור

    שטפו את הידיים ביסודיות לאחר שימוש במשחות וג’לים.

    יש להימנע ממגע עם עיניים, ריריות ועור פגום.

    חשוב לא להשתמש בתרופות כלשהן על דעת עצמכם, אלא להתייעץ עם מומחים כמו מטפלים, רוקחים או פיזיותרפיסטים.

    לשאלות ולייעוץ לגבי משחות טבעיות פנו לסופר חוסן, למומחים של סופר חוסן יש ניסיון רב בהתאמת משחות המבוססות על צמחי מרפא והם ישמחו לעזור לכם!

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      ליצירת קשר

      השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר
      כניסה לחנות
      חברות שיווק אינטרנטי חברות שיווק אינטרנטי