ייעוץ מקצועי
יחס חם ואישי
0

אין מוצרים בסל הקניות.

השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

    תולעים – איזה טיפול נדרש?

    גם במשפחות שבהן הורים קשובים ואכפתיים מקפידים על כל כללי ההיגיינה, ילדים עלולים להידבק בתולעים. לאחר שהתמודדו עם הגורמים שגרמו למחלה, אבא ואמא צריכים, בעזרת רופא, לבחור טיפול נגד תולעים שיתאים לילד. לעיתים רופאי ילדים ממליצים לתת תרופות למטרת מניעה, בעיקר למשפחות עם בעלי חיים. זוהי דרך טובה יותר להגן על בריאות הילד.

    יותר מ-75% מתלמידי בית הספר סובלים מתולעים. סקרים מראים כי הסיכון למחלה עולה בעונה החמה. הילד מבלה יותר זמן ברחוב, בגני שעשועים, בארגזי חול, יכול לבוא במגע עם בעלי חיים חסרי בית שעלולים להפיץ טפילים. אנשים רבים אוכלים פירות יער, פירות וירקות לא שטופים.

    תסמינים של תולעים אצל ילדים

    בנוסף לעובדה שתולעים נראות בצואה, ישנם מספר סימנים המעידים על נוכחות טפילים בגוף: גירוד בפי הטבעת, כאב תקופתי בטבור, בחילות בוקר, ירידה במשקל, חוסר תיאבון, חריקת שיניים בשינה, ריור לילי בשפע, עור חיוור, פריחות בעור, חבורות מתחת לעיניים, עצירות. כשאתם רואים תסמינים כאלה אצל ילדים שלכם מומלץ לפנות לרופא לקבלת טיפול נגד תולעים.

    סוגים של טיפול נגד תולעים

    כל אמא חושבת שהיא יודעת איך לטפל בתולעים אצל ילד. טיפול עצמי בתרופות אינו מקובל. אמצעים במבחר גדול נמכרים בבתי מרקחת, אך הם יכולים להזיק לבריאות ולהחמיר מצב כבר מוחלש של הגוף. על מנת שהטיפול יהיה יעיל, הרופא רושם את רצף הקבלה לתרופות בספקטרום פעולה שונים.

    בימים הראשונים צריך לנקות את הגוף מהרעלים שהטפילים מפרישים. טיפול נגד התולעים יתחיל בכך שילד יקבל את תרופות ש”יגרשו” את ה”אורחים” הלא רצויים. תרופות שמטרתן להשמיד את סוג התולעים שנמצאים. במהלך תקופה זו, חשוב לתמוך בעבודת הכבד ולהפחית את האפשרות של פריחות אלרגיות. לאחר זמן מה, הרופא עשוי לתת מרשם לתרופה אחרת כדי להיפטר אפילו מהזחלים.

    לילדים ברוב המקרים יש תופעות לוואי מהתרופות הקונבנציונליות. הרופא המטפל מחויב להזהיר את ההורים על כל התסמינים האפשריים הנגרמים מהתרופות המיועדות. למחלות מסוימות יש התוויות נגד. לדוגמה, בעת נטילת תרופות הכרחי לעקוב אחר ספירת הדם של לויקוציטים. נתקל בבעיות בעבודת הכבד, הכליות של הילד, ההורים צריכים לשים לב כדי לא לפגוע בבריאות הילד. לעתים קרובות יש תופעות לוואי כגון: בחילות, כאבי בטן, הקאות, שלשולים, עצירות, גירוד בעור, פריחות בצורה של אורטיקריה, כאבי ראש.

    כדי למנוע כל התופעות לוואי אלו , כדאי לבדוק גם את האופציה של תרופות עשויות מחומרים טבעיים במקום אמין כמו סופר חוסן. מחקרים רבים שנעשו על יד המטפל איציק בכר הראו שתרופות עשויות מצמחים עוזרות לילדים כמעט ללא תופעות לוואי.

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      ליצירת קשר

      השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר
      כניסה לחנות
      חברות שיווק אינטרנטי חברות שיווק אינטרנטי