ייעוץ מקצועי
יחס חם ואישי
0

אין מוצרים בסל הקניות.

השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

    תרופות טבעיות לטשטוש והעלמת צלקות

    לרבים מאתנו יש צלקות בגדלים ובאזורים שונים בגוף ורבים מאתנו היו שמחים לו לא היתה נשארת אותה מזכרת בלתי רצויה, ולו כי מראה הצלקת פוגם במראה העור האחיד, פוגם בביטחון העצמי ואף בשביעות הרצון הכללית מהמראה. אי לכך, טוב לדעת שאין לקבל את הצלקת כעובדה קיימת, אלא יש מה לעשות בנדון, כאשר לא מעט מהשיטות מתבססות על חידוש התאים לצד הסרת הסיבים החדשים שאט אט נוצרים באזור. עם זאת, מראש יש לציין שלצד לא מעט תרופות טבעיות לטשטוש והעלמת צלקות, אין לצפות להסרה מלאה, אלא טיפול נכון עשוי להביא לכך שמראה הצלקת יהיה הרבה יותר טוב – פחות אדום ופחות בולט. מטבע הדברים, יש להיות סבלניים ועקביים, ולו כי אין מדובר בהליך פלאים, אלא השיפור לרוב יהיה איטי ותלוי במגוון אלמנטים כגון צורת הצלקת, גודל הצלקת, המיקום והעומק של הצלקת.

    בחינה מקצועית

    רגע לפני בחירה בשיטה טבעית כזו או אחרת, יש לעצור ולבחון היטב את אופי הצלקת, וזאת על מנת לבחור נכונה את אופי הטיפול, לתאם ציפיות ולהבין מתי הכי נכון לנקוט פעולה. להלן שלושת הפרמטרים בהם יש להתחשב:

    • צבע הצלקת – כאשר צבע הצלקת סגול או אדום כהה, הרי שמדובר בצלקת טרייה. לעומת זאת, צבע ורדרד מצביע על צלקת שכמעט החלימה לגמרי. כאן המקום לציין שיש לפעול לטובת טשטוש הצלקת לפני שהיא מגיעה לצבעה הוורוד, אשר מורה על שלב החלמה מתקדם.
    • רכות הצלקת – חלק ממטרת הטיפול הוא להחזיר לעור המצולק את מגעו הרך, בדומה לעור שמסביב לו.
    • גובה הצלקת – יש להבדיל בין צלקות שמופיעות מעל פני העור לבין צלקות שהן יותר שקועות, כלומר השאיפה היא להוביל את הצלקת להיות במישור אחד עם שאר פני השטח.

    טיפול לצד מניעה

    עבור טשטוש צלקות יש לא מעט שיטות טבעיות, אשר בין היתר כוללות שימוש בשמן זית, באלוורה, בוויטמין  ,Eבשמן קוקוס וכיוצא באלה, כאשר ראוי לציין לטובה את שיטת יריעות סיליקון לצלקות, ולו כי היא ידועה כאמינה ואפקטיבית וכיוון שניתן להשתמש באותן יריעות לאורך זמן משום שהן רב פעמיות. עוד ראוי לציין בהקשר לשיטת יריעות סיליקון לצלקות שהן אינן רק מטפלות בתופעה, אלא גם ביכולתן למנוע מראש את הופעת הצלקת, הן מונעות מהצלקת לבלוט מעל פני העור, הן יעילות עבור רוב האזורים, הן מפחיתות אדמומיות בגוף והן מתאימות לשימוש עבור כל גודל של צלקת.

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      ליצירת קשר

      השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר
      כניסה לחנות
      חברות שיווק אינטרנטי חברות שיווק אינטרנטי