ייעוץ מקצועי
יחס חם ואישי
0

אין מוצרים בסל הקניות.

השאיר פרטים ונחזור אליך בהדקם

    תמציות טבעיות לשיער – 5 פתרונות מהטבע לשיער בריא

    גם בעבר הרחוק ידעו להשיג שיער יפה ובריא שזוהר למרחוק, בעזרת תמציות טבעיות שונות לשיער. כל אישה וסוג השיער שלה ולכן גם כל אישה והתמצית שמתאימה לה לשטיפת השיער ולטיפול בבעיות אישיות שונות.

    פתרונות מהטבע הפכו כבר מזמן מוצרים לשיער שכל אחת יכולה לרקוח לעצמה בקלות, לפי המידע והטיפים שהיא מוצאת או מקבלת מהסבתא ומנשים שידועות. למוצרים כאלה לשיער כדאי להתייחס בכבוד הראוי להם ולנסות לפחות פעם אחת כדי לראות כיצד זה משפיע עליכן ואיך זה עוזר.

    תמצית קמומיל לבהירות

    אחת השטיפות הנהדרות ביותר שבהן היו שוטפים שיער לאחר החפיפה הייתה תמצית של צמח הקמומיל, שהסבתות מכירות בתור בבונג או בבונג’. פרח יפה ועדין זה משמש גם לצורי ריפוי מכאבי בטן וקלקולי קיבה, אבל כמוצר לשיער הוא משמש בעלי שיער בהיר כדי להעמיק את הבהירות של השיער. מכינים תמצית, מקררים ומעסים את השיער לאחר החפיפה או שמוסיפים לשמפו.

    שמן זית לקרקפת ולשיער יבש

    יובש נורא בשיער ובקרקפת שגורם לגירוי ולקשקשת מדי פעם הם מציקים מאוד. מסיכת שיער של כמה שעות משמן זית עשויה לעזור לכם לרכך את עור הקרקפת ולשחרר אותו מגירויים. גם השיער היבש מתרכך ושורשיו מתחזקים.

    שטיפות להוספת ברק לשיער

    מוצרים לשיער שמוסיפים ברק אפשר להכין גם מקליפת רימון או מלימון. חולטים קליפת רימון מקררים ושוטפים את השיער, זה מחזק ברק ומחזק את השורשים. מים מעורבים במיץ מלימון סחוט גם הם מצוינים לשטיפה אחרונה לברק.

    מוצרי שיער נגד נשירה

    היום, ידוע שיש מוצרים לשיער מצמחים שמגבירים צמיחת שיער, בגלל יכולתם להמריץ את זרימת הדם לקרקפת ובכך להזין את השורשים. בהם אפשר למנות את הרוזמרין הרפואי, מרווה רפואית, ריחן, אכילאה, בת קורנית ועוד. רוזמרין מצוין לשימוש חיצוני על ידי הרתחה או חליטה שלו יחד עם בת קורנית מצויה (טימין). להשאיר 30 דקות לאחר הרתיחה. לשטוף לאחר החפיפה ולעסות את הקרקפת בחומר. לסובלים מלחץ דם גבוה זה לא מומלץ מסיבות מובנות. סרפד מצוין להגברת צמיחה הן בשימוש חיצוני והן בשימוש פנימי, אולם יש לדעת כיצד להשתמש בו ולכן רצוי להתייעץ עם נטורופת.

    מוצרים לשיער נגד שיער שמן

    לשיער שמן יש כמה וכמה תמציות צמחים שעוזרות שמכינים מצמחים שידועים כמייבשים וכמנקים, כמו תלתן אדום, ערבה לבנה, גרניום, סוגי סרפד ופטל ושינן רפואי. כולם בשימוש חיצוני בחליטה כשמפו או שטיפה אחרונה.

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

      ליצירת קשר

      השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר
      כניסה לחנות
      חברות שיווק אינטרנטי חברות שיווק אינטרנטי